nem ragadtam be csak hülyeséget beszélsz minden esett amerika is esett ha nincs befektető nincs forgalom mire emelkedne gondolkozz mielőt hülyeséget írsz ha érdekel jól vettem és nem csak ilyen papirom van
Az internet világában a reklámcsíkra kattintás aránya kb. 0,1%, míg a tévéreklámok hatékonysága jóformán mérhetetlen. „Az Egyesült Államokban viszont már nemcsak a tévés reklámelérést, hanem a reklámozás hatékonyságát is képesek mérni a hibrid tévék nyújtotta interaktív reklámozási technológia segítségével. Az Egyesült Államokban az interaktív reklámokra kattintók aránya 60-70%, ami 600-szor magasabb konverziós rátát jelent, mint az internetes reklámcsíkoké” – hangsúlyozta Lázár.
Az okosreklámok a Hybridbox Nyrt. által kifejlesztett új hibrid TV-s felhasználói felületen, a FUSO-n lesznek elérhetők. Magyarországon a FUSO piaci bevezetése a következő hetekben történik meg a Samsung, a Sony és az LG okostévéken keresztül. A Samsung okostévéken 1 hónap múlva, míg a többi okostévén 3 hónap múlva lesznek elérhetők az első okosreklámok. A FUSO-n keresztüli reklámok az év végéig legalább 200 ezer háztartást érnek majd el Magyarországon.
Az biztos, hogy 150k egy tulaj adta. Ez sok jót nem sejtet...
És ő vette:
A 11192142 számú HYBRIDBOX V szerződéséből a 2420689 (3663) számlán 112601 db 30 HUF áron teljesült (idő: 2012.06.11 16:13:40)
HybridBox: RALLY!