Szerintem nem gondoltak. Majd hőzöngenek egy darabig, aztán úgyis beletörődik a többség és megszokja a sz@rt (egy kis hányad pedig lelép). Inkább ezzel számoltak. Mondjuk 1 éve pont azt kommunikálták, hogy nem lesz árváltozás… Elég hamar sikerült hiteltelenné válniuk és pofán köpni magukat.
Ha háromszor próbálkoztál, már nem enged belépni! Holnap hívd őket (kb 10perc zene mire kapcsolnak). Adategyeztetés után beléphetsz a kapott jelszóval, vagy az új tieddel! Jónéhány dolgot kell kitöltened és elfogadnod, figyelj oda. Ha végeztél, nem biztos, hogy a netbroker pro működni fog Firefox-al. Nekem Windows10-em van és csak Microsoft Edge-el plusz legalább egy ársávos valós idejű előfizetéssel működik! A Random után nagyot fogsz csalódni sokunkkal együtt!
Sziasztok! Múlt héten írtam az alábbi levelet az Erstének, de még nem kaptam választ. Valaki esetleg tud segíteni? Tisztelt Erste Investment, a közelmútban vásároltam Xetra-n EUR alapú SXR8-at (iShares S&P 500), illetve BÉTa-n Ft alapú NDXEX-et (iShares Nasdaq100). A kérdéseim a következők lennének: 1. A készleteim közt úgy látom, hogy mind2 fent említett ETF-et el tudom adni Ft-os és EUR-os verzióban is.Ez valóban lehetséges?Mit kell tudni a technikai hátteréről? 2. Az NDXEX negyedévente fizet osztalékot.Milyen devizában kapom meg az osztalékot?Mennyit adózom ebből (ha TBSZ-en vettem)?Ebből az osztalékból nem vonják le az 1 EUR-nak megfelelő osztalékjóváírási díjat, mivel BÉTa-n vettem? Köszönöm előre is, ha tudtok segíteni!
sziasztok, bejelentkezési problémám van... Randomos voltam. vasárnap megkaptam az sms-t, regisztráltam,. Ma a munkahelyemről megpróbáltam belépni, többször is, nem sikerült. Hazajöttem, és most látom az itteni gépemen, hogy olyan álmos voltam vasárnap, hogy úgy adtam meg a jelszót, hogy be volt nyomva a Caps Lock... beírom úgy, de akkor sem enged már be. viszont nem mondja azt a rendszer, hogy le vagyok tiltva, csak hogy nem jó a felhasználó / számlaszám / jelszó párosítás..."Ön érvénytelen felhasználónevet/számlaszámot/jelszót adott meg. Kérjük ismételje meg a bejelentkezést." ilyenkor mi a teendő? mindenképpen resetelni kell, ahogy így írják, vagy lehet, hogy holnap már beenged? https://www.ersteinvestment.hu/hu/netbroker_gyik.html#1_4 köszi
Az osztalék jóváírását melyik menüpont alatt lehet megtalálni a NetBrokerben? ill. a jelenlegi listában nem szereplő értékpapír felvételét lehet kérni, mi a gyakorlat?
Nem biztos, hogy az a vételár részét képezte. Ajánlottak Randomért X összeget, Virág Feriéknek nem felelt meg, Erste mondjuk nem adott érte többet és gondolták Nektek már van felületetek (nekünk már van), így kevesebb árba nem fért bele. Nem tudom, csak ötlet
A vezetőségnek semeddig sem tartana visszakapcsolni a randomos platformokra az adatszolgáltatást és akkor mindenki lenyugodna, erre még nem gondoltak? Legegyszerűbb megoldás lenne és még az extra képzett fejlesztőiket sem kéne dolgoztatni új rendszer végett.
Beszéltem velük és többek között mondtam, hogy milyen hihetetlen szar a rendszerük. Ügyintéző szerint álljak be a sorba és már a vezetőség is tisztában van, hogy milyen nagy felháborodás van a volt Randomos kereskedők körében. Valamikor jövőre lesz új felület. Nem ez lenne az utolsó ígéret, ami nem lenne betartva.
ERSTE NetBroker
A telefont nem veszik fel!!!