Ha már istálló, mert helyesen istálló, hiába négy lábbal állnak a lovak.
Ha én istállónak tartom azt, amit nem is láttam belülről, s a külső palatetőből ítélek, ami le lesz dobva róla, hááát... Az én lóvémból ne Bramac-ra költsenek, ha aztán tovább építkeznek. Amúgy egy ilyen bevételű cég akkor is legyen takarékos (az én pénzemen) ha nem jönne szint ráépítés.
Ha istállóznék, akkor 18-on sem vennék, mert mi a fene viszi fel egy istálló értékét, ha nem érdemes a bizalmamra. Máshová vinném a pénzem. Ha valamit vissza akarok venni, ott nem istállózok, mert furcsán nézhetnek rám.
Apropó! Hogyan áll az XXl. századnak megfelelő szintű, termelő gyártóbázis a szint felhúzása? Vagy csak minta üzem?
Vagy csak ez a duma azért volt mert volt aki szóvá tette, hogy egy vacak hullám tetős istáló?
Kezdőcske! Ezt az 58 évet kifejtenéd pontosabban?! ...hogy jött ki neked kb. 10%-os megtérüléssel? (és akkor még nem számolsz a növekedési lehetőséggel az áremelésekből fakadóan és a megmaradó eszközökkel, mely szintén érték)
beruházás 800 millió forintot emésztett fel és további ötmilliárdot költenek majd a maradék három tartály felépítésére és a kikötő létrehozására. Azok átadására várhatóan az ősszel kerülhet sor.
Erősödő Phylaxia