Ez a hallgatottsági adat számlálás is sántít. Pl honnan tudják hogy a meg nem kérdezett vagy mért hallgatók mit hallgatnak.:)
Nagyon úgy fest ezek „megrendelt” adatok.:) "Sánta Ipse"
ez 05.25. hír
Összességében tehát elmondhatjuk, az mr1 - Kossuth Rádió a legkedveltebb rádiós hírforrás volt áprilisban Magyarországon, míg a két új kereskedelmi adó versenyéből egyértelműen a NeoFM felé látszott billenni a mérleg. A Danubius Rádió nyomdokaiba beleragadt ClassFM-nek pedig egyértelműen lépnie kell, ha meg/vissza szeretné nyerni mindazokat, akik jelenleg a NeoFM-et, az mr1-et és a Juventust választják, hiszen a Class előnye országos szinten a reklámozók számára legfontosabb 15-49 éves korosztályban elhanyagolhatóan szerény, minden más relációban pedig hol kisebb, hol nagyobb mértékben alulmarad a konkurens csatornákkal szemben.
Én a számokból azt veszem ki hogy a Juventust meg az MR2-t győzte le meggyőző különbséggel.:)
Legalább a számok tükrében ne csúsztatnának.
A Neo és a Class között a különbség számottevően nem igazán változott.
Econet topik