A német szövetségi bíróság tegnapi ítélete alapján a német városoknak joguk van arról dönteni, hogy kitiltják a legszennyezõbb autókat az útjaikról. A döntés elsõsorban a nitrogén-oxidok kibocsátásának nagy részéért
továbbmennék.. ezen az egészen (közlekedés) hülyeség rugózni addig, amíg a paraszt a napi háztartási hulladékot b*ssza bele a vegyestüzelésűbe... (ez a fajta fűtés jóval nagyobb kibocsátó, mint a közlekedés)
Így van, és ott se részecskeszűrő, se katalizátor. Asszem nyers gázolajjal mennek, ami nincs kéntelenítve se, mondván a tengernek nem baj a savaseső...
A kocsijából a részecskeszűrőt+katalizátort kiszedő, tuninger parasztot mikor küldik 10év kényszermunkára? Mert az nagyobb baj, mint a "csaló szoftver".
Én nem értem ezt a hisztit. Hol érdekel bennünket, hogy a németek mit csinálnak a szar szemeteikkel? Miért nem került már tegnap a parlament elé egy jogszabály, ami szerint: 1. Manipulált mérésen alapuló típusengedélyű jármű típusvizsgája és ezzel típusengedélye érvénytelen. 2. Érvénytelen típusengedélyű autó a forgalomból azonnal kivonandó, forgalmi engedélye bevonandó. Magyarország útjain ezek a kocsik nem közlekedhetnek, tranzitforgalomban sem, nem importálhatók, nem exportálhatók. 3. Az ilyen kocsikra kötött adásvételi szerződések semmisek, mert a fogyasztó megtévesztésével jöttek létre. A megtévesztés a gyártónak felróható, ezért minden ebből eredő kárt, költséget ő visel. 4. Gyártó a szemetét az országból eltakarítja saját költségére, vevőt kárpótolja: anyni pénzt kap vevő, amit jelenleg egy olyan kocsi ér, amit vevő vélelmezhetően vett volna, ha a gyártó csalásainak tudatában van az adásvételi szerződés megkötésekor. 5. Amíg a vevő a következő kocsijához hozzájut, addig gyártó azonos kategóriájú autót köteles neki bérelni, valamint vevő minden időveszteségét túlóra/hétvégi munkavégzés szerinti bér alapjén köteles metéríteni. 6. A Magyar Állam számára az átverés miatt autónként befizet 20000 Euró büntetést a gyártó. 7. A csalásban érintett gyártók autói a jövőben szigorított típusvizsgán esnek át. A költségét a gyártó viseli. 8. Büntetőeljárás a felelős személyek ellen.
és még nagyobb szennyezők a temgerjáró hajók....múltkor láttam a riportot valamelyik német tv csatornán, ott említették, hogy azok valamilyen alacsonyabb minőségű gázolajjal járnak...Velence pldáján mutatták be, mennyire környezetszennyezőek, mert ott közvetlenül a Szt. Márk tér előtt húznak el
Akkor mindjárt a buszokkal és a teherautókkal kellene kezdeni. Ma kibocsájtott diesel autó nem füstöl jobban a benzinesnél. Egy busz után közlekedve nem csak levegő nincs, de látni sem lehet.
Döntöttek Németországban: mi lesz most a dízelautókkal, és hogyan hat ez Magyarországra?
Ugrás a cikkhez