Topiknyitó: Portfolio 2018. 02. 28. 15:31

Döntöttek Németországban: mi lesz most a dízelautókkal, és hogyan hat ez Magyarországra?  

Ugrás a cikkhez
A német szövetségi bíróság tegnapi ítélete alapján a német városoknak joguk van arról dönteni, hogy kitiltják a legszennyezõbb autókat az útjaikról. A döntés elsõsorban a nitrogén-oxidok kibocsátásának nagy részéért
Rendezés:
Hozzászólások oldalanként:
xilinx 2018. 02. 28. 16:57
#10
Emberek! A szar nem mértékegység! És pláne nem etalon!
Törölt felhasználó 2018. 02. 28. 16:53
Előzmény: #2  Törölt felhasználó
#9
Ja, csak a busz visz 80 embert, miközben 10-ből 8 autóban egyetlen ember ül a reggeli csúcsban. Az áruszállításra meg nincs jobb megoldás.
Jon_Arbuckle
Jon_Arbuckle 2018. 02. 28. 16:38
Előzmény: #5  Mikieger85
#8
továbbmennék..
ezen az egészen (közlekedés) hülyeség rugózni addig, amíg a paraszt a napi háztartási hulladékot b*ssza bele a vegyestüzelésűbe... (ez a fajta fűtés jóval nagyobb kibocsátó, mint a közlekedés)
xilinx 2018. 02. 28. 16:30
Előzmény: #5  Mikieger85
#7
az eljárás hasonló kell legyen vele szemben is...csak ő nem kap kártérítést...
Mikieger85 2018. 02. 28. 16:30
Előzmény: #3  Dodo34
#6
Így van, és ott se részecskeszűrő, se katalizátor. Asszem nyers gázolajjal mennek, ami nincs kéntelenítve se, mondván a tengernek nem baj a savaseső...
Mikieger85 2018. 02. 28. 16:29
Előzmény: #4  xilinx
#5
A kocsijából a részecskeszűrőt+katalizátort kiszedő, tuninger parasztot mikor küldik 10év kényszermunkára? Mert az nagyobb baj, mint a "csaló szoftver".
xilinx 2018. 02. 28. 16:20
#4
Én nem értem ezt a hisztit.
Hol érdekel bennünket, hogy a németek mit csinálnak a szar szemeteikkel?
Miért nem került már tegnap a parlament elé egy jogszabály, ami szerint:
1. Manipulált mérésen alapuló típusengedélyű jármű típusvizsgája és ezzel típusengedélye érvénytelen.
2. Érvénytelen típusengedélyű autó a forgalomból azonnal kivonandó, forgalmi engedélye bevonandó. Magyarország útjain ezek a kocsik nem közlekedhetnek, tranzitforgalomban sem, nem importálhatók, nem exportálhatók.
3. Az ilyen kocsikra kötött adásvételi szerződések semmisek, mert a fogyasztó megtévesztésével jöttek létre.
    A megtévesztés a gyártónak felróható, ezért minden ebből eredő kárt, költséget ő visel.
4. Gyártó a szemetét az országból eltakarítja saját költségére, vevőt kárpótolja: anyni pénzt kap vevő, amit jelenleg egy olyan kocsi ér, amit vevő vélelmezhetően vett volna, ha a gyártó csalásainak tudatában van az adásvételi szerződés megkötésekor.
5. Amíg a vevő a következő kocsijához hozzájut, addig gyártó azonos kategóriájú autót köteles neki bérelni, valamint vevő minden időveszteségét túlóra/hétvégi munkavégzés szerinti bér alapjén köteles metéríteni.
6. A Magyar Állam számára az átverés miatt autónként befizet 20000 Euró büntetést a gyártó.
7. A csalásban érintett gyártók autói a jövőben szigorított típusvizsgán esnek át. A költségét a gyártó viseli.
8. Büntetőeljárás a felelős személyek ellen.
Dodo34
Dodo34 2018. 02. 28. 15:41
Előzmény: #2  Törölt felhasználó
#3
és még nagyobb szennyezők a temgerjáró hajók....múltkor láttam a riportot valamelyik német tv csatornán, ott említették, hogy azok valamilyen alacsonyabb minőségű gázolajjal járnak...Velence pldáján mutatták be, mennyire környezetszennyezőek, mert ott közvetlenül a Szt. Márk tér előtt húznak el
Törölt felhasználó 2018. 02. 28. 15:31
Előzmény: #1  portfolio
#2
Akkor mindjárt a buszokkal és a teherautókkal kellene kezdeni. Ma kibocsájtott   diesel autó nem füstöl jobban a benzinesnél. Egy busz után közlekedve nem csak levegő nincs, de látni sem lehet.

Topik gazda

Portfolio
Portfolio
4 5 1

aktív fórumozók


friss hírek További hírek