Sikeresen csatlakoztam a telefonommal a kocsihoz! Hutes futes toltottseg helymeghatarozas!! Es az ikea parkoloban talaltam egy ingyenes 22kw-os oszlopot!!! Es meg a nap is sut!!! Megyunk felkesziteni a nyaralot mert befutott megint 2 hetvegi foglalas! :)
Kedves barátom! Ha csak egy kicsit is figyelmesebben olvastad volna el, és értelmezted volna a lényeget amit írtam, akkor láthatnád, hogy én a HAGYOMÁNYOS autókra mondtam a fenntartási költségeket, az e-autókkal szemben. Szakmámból kifolyólag, van némi rálátásom, mi az önindító, motor, hűtő, sebváltó, stb., hagy ne soroljam. Teljesen feleslegesen ecsetelted az e-car felszerelését ( fékek, futómű alkatrészek, egyebek) Úgy vettem ki, hogy egy picit cinikusan válaszoltál, amit ki szerettem volna fejteni !
Szerintem ez az energiamix ami használható lesz: 1/3 atom, 1/3 megújuló, 1/3 gázturbina, gáz-gőz kombi ciklus a villamos energia rendszerben a szabályozáshoz. Pár gázmotor a városfűtésekhez... Valami ilyesmi. Persze a politika mindenhol beleugat, lásd Németország: atom bezárás, helyette szén. Taps.
a nap, meg szélerőműveknek sincs semmi értelme, tök régóta termelünk energiát szénnel, meg más fosszilis energiahordozókkal, minek elrontani, ami működik?
> "Nincsenek benne [...] sebességváltó, önindító [...] turbó-vízpumpa-adagoló/porlasztó, katalizátor, motorhűtő, stb. Van benne: önindító (az villanymotort vegyük ennek), vízpumpa (akku hűtés-fűtés), motorhűtő, aztán a motorban általában van erőátvitel (áttételezés és difi olajfürdőben, motortartó bakok, féltengely), futómű (csapágyak, szilentek, gátlók), kormányszervó, fék, egy ólom akku, lítium akku, teljesítmény elektronika, komfort berendezések, túltolt nehezen javítható elektronika, stb. Egy dolgot hagytak ki a villanyautóból, pont amit 100+ év alatt már tökélyre fejlesztettek és elég megbízható: a belsőégésű motort és tartozékait.
Csoki Elektromos Autos topikja