"Az ALTERA Nyrt. tájékoztatja a Tisztelt Befektetőket, hogy a Társaság 2012. július 11-i Közgyűlésén elhatározott társasági formaváltást a Cégbíróság a Cg.01-10-047350/18. számú végzéssel 2012 szeptember 3. napjával bejegyezte, így ettől a naptól a Társaság nyilvánosan működő részvénytársaságként folytatja tevékenységét."
"A PSZÁF-engedély decemberi megszerzésével a Budapesti Értéktőzsdére lépés újabb feltételét teljesítette az ALTERA Vagyonkezelő Nyrt. A tervek szerint ez év márciusában kezdd nyilvános forgalomba hozatal során, 2000-2400 Ft közötti áron, legfeljebb 1,25 millió törzsrészvényt bocsát ki a vagyonkezelő társaság."
link
link
"Amely Összevont Tájékoztató tartalmazza az ALTERA Nyrt. újonnan kibocsátásra kerülő, minimum 200.000 darab, maximum 1.250.000,- darab, egyenként 1000 forint névértékű, névre szóló, dematerializált törzsrészvénye nyilvános forgalomba hozataláról és legalább 295.000 darab, legfeljebb 1.345.000,- darab egyenként 1000 Ft névértékű, névre szóló dematerializált törzsrészvényének a Budapesti Értéktőzsde Részvény Szekciójának Részvények „B” kategóriába történő bevezetéséhez"
"A Kibocsátó kevesebb, mint egy éve működik, ezért nem rendelkezik lezárt pénzügyi évvel és auditált éves beszámolóval, ezt meghaladóan a Kibocsátó időlegesen a saját tőkéjét meghaladó mértékben fektethet részvényekbe, összességében a Kibocsátó részvényeibe befektetés kockázata az elérhető magas hozammal arányos, így a Tpt. 38.§ (4) alapján a részvény forgalomba hozatala a befektetők szempontjából a szokásostól eltérő kockázatúnak minősül. A jegyzés sikertelensége esetén a már kibocsátott 95.000,- db törzsrészvény technikai bevezetésére a jelen Tájékoztató alapján nem kerül sor."
Szerintem pedig pontosan azt akarják, hogy viszonylag alacsony árfolyamról induljon és utána legyen nagy forgalom. Max 120 forintos árfolyammal kezdődik a történet split után. Tévedés jogát fenntartom :-) A részvények döntő többsége náluk lesz, a kicsiknek marad 16 millió darab 1xx forintos részvény. Azon kell osztozkodni egy darabig...
Véleményem szerint nem hagyjuk el ezt a "kereskedési" sávot még egy darabig mert az árfolyam erős kontroll alatt van és nem véletlenül... ez most nem is baj mert aki akar az még csípegethet. A forgalom jelentős részét most is a módi generálja.. Kb a forgalom 80%-ra teszem a módi tevékenységét. Jelentés áprilisban, split március környékén várható. Abban az esetben hagyhatnánk el ezt a sávot felfelé ha néhány nagyobb "kisbüfi" rátalálna a papírra és bevásárolna. Amíg nem keletkeztetik meg az új részvényeket addig néhány száz millával is komoly emelkedést lehetne elérni Viszont a "kisbüfik" jelentős része instant nyerőre vágyik mostanában és 5-10% nyerőben dobja a papírokat. Persze vannak olyanok is akik türelmesebbek (még nálunk is :-) A lényeg, hogy én nem számítok jelentős emelkedésre a következő hónapokban. Jó lesz utána is :-) Úgy két évig ráérek ha Isten is úgy akarja:-)
Jó ómen lenne? :-) Majd az idő eldönti. Valószínűleg itt is felkészülhetünk a hónapokig tartó iszapbirkózásra de a türelem rózsát terem. Most viszont annál is türelmesebbnek kell lenni mint amilyenek a 4IG-ben voltunk mert akkor illatosabb és szebb lesz a rózsa:-)
Erről beszéltem tegnap. Amennyiben nem kakilja össze magát a világ akkor jöhet néhány nagyon szép év az új autók piacán (főleg azokban a régiókban ahol a Wallis is érdekelt) ami azt is jelenti, hogy a piachoz kapcsolodó egyéb szolgáltatások(szervíz,,stb) is erősen növekedni fog. Az idei év is kb 20 százalékkal volt erősebb mint a tavalyi és a BMW is rekord értékesítéssel számolt 2018-ra. Pedig már a 2017-es év is nagyon erős volt itthon a BMW-nek. Jó lesz ez! :-) Főleg, hogy az idei év még jobb lesz.
https://www.portfolio.hu/vallalatok/iden-szarnyalhat-a-hazai-autoimport.309335.html A gépjárműimportőrök 18 százalékos piaci növekedésre számítanak 2019-ben, előrejelzésük szerint összesen csaknem 205 ezer új járművet helyeznek majd forgalomba Magyarországon ebben az évben - mondta Erdélyi Péter, a Magyar Gépjárműimportőrök Egyesületének (MGE) ügyvezető elnöke. Erdélyi Péter kiemelte, hogy a Magyar Gépjárműimportőrök Egyesülete a személyautók piacán is 18 százalékos növekedést prognosztizál, és 160 ezer személygépkocsi forgalomba helyezésére számít az idén. Ezen belül 2000 lehet a tisztán elektromos autók száma, ami 54 százalékos növekedés az előző évihez képest, az 1000 plug-in-hibrid pedig 30 százalékkal haladja meg a tavalyit az egyesület várakozása szerint. Az MGE előrejelzésében 30 ezer új kishaszonjármű forgalomba helyezése szerepel, ami 13 százalékkal több a tavalyinál. A nagyhaszonjárműveknél 11 százalékos növekedést, 7000 új forgalomba helyezést várnak, a buszoknál 21 százalékos növekedésre, 800 új buszra számítanak, a motorkerékpárok forgalmazásában pedig 10 százalékos bővülést jeleznek, ami 3300 új jármű forgalomba helyezését jelentené - mondta az MGE ügyvezető elnöke. Az MGE ügyvezető elnöke a közúti pótkocsiknál ugyanakkor 14 százalékos csökkenést valószínűsített, így 3800 új pótkocsi kerülhet forgalomba.
Lesz még részvénykibocsátás. Viszonylag nagy tőkeemelésre van "felhatalmazás" szóval lesz még régiós terjeszkedés. Nem vagyok nagy német autó fan (csak a japán:-) de nekem a BMW modellpalletája sokkal jobban bejön mint amit a Mercédesznél látok. Mondjuk ezt ki nem sz@rja le ugye!? :-)
Nándi bácsival csak vicceltem de látom, hogy szereted ugyan a viccet de nem érted:-) Egyébként ezt a kölcsönadta dolgot már ezerszer olvastam... minek és kinek adta kölcsön? és akinek kölcsön adta az most néz ki a fejéből? Ugyan már. De ez nem OTT fórum ezért ezt a kérdést itt hanyagolnám. Itt viszont kb márciusban jön a split addig csipegetek még egy "keveset" ilyen-olyan árfolyamon. Polcon elfér :-)
Ismerem és figyelem az OTT-t is. Nem is kicsit! :-) már leírtam Kimpaa mesternek is, hogy látok benne fantáziát de OTT egyelőre kivárok. Térdelőrajtban vagyok:-) Első, komoly üzlet után majd megindul de rendesen, addig csak jelképes pakkot veszek.
Nézz már utána bakker, hogy mivel foglalkozik a Wallis :-) A BMW és egyéb általuk forgalmazott márkák eladásai csak a bevételeik egy részét adja. Nem az új autó eladásokból jön csak a nagy pénz. Hozzátenném, hogy az elmúlt két évben az új autó értékesítés területen is rekord bevételt produkáltak(mint ahogy sok egyéb márka is.) ami magával hozza azt is, hogy egyre több viszonylag új autót kell szervizelni fénypénzért(nem garanciális szervízre gondolok). Autóalkatrészekkel és egyéb szolgáltatásokkal is foglalkoznak, mint ahogy autó kölcsönzéssel is. Az utóbbi két évben terjeszkedtek csak igazán Közép-Európában, a Balkánon, stb és éppen ezt a terjeszkedést akarják folytatni. Ráadásul ezekben az országokban a legnagyobb a gazdasági növekedés az EU-ban. Az új autó eladások is szárnyalnak egyelőre és ennek a trendnek csak egy komoly válság vethet véget. Autó egyre több lesz, főleg azokban a régiókban ahol a cég terjeszkedett és terjeszkedni fog. Véleményem szerint azért jöttek a tőzsdére(többek közt) mert egy komoly céget szeretnének felépíteni. Alteo is jól menedzselt cég és nekem is van belőle egy kevéske de most valszeg ezen a cégen van a "hangsúly". Jó lesz ez! Split után 200 vagy két év:-) Esetleges új hírek esetén újratervezés. Abban igazad van, hogy Magyarországon a használt autó piac a nagyobb de ez eddig is így volt. Viszont egyre több az olyan ember aki megengedheti magának az új ás drága autót is. Politikusok, politikusok haverjai és a tőzsdések :-)
Tudod mi lesz a mozgató rugója? Az hogy nyolcadoláskor ha e körül marad az árfolyam akkor 114-130 ft lesz az ára. Prémium esetén is nevetséges meg egyébként is ez az összeg. Továbbá egy nemzetközileg is elismert cégről beszélünk a tulaj az 5.leggazdagabb a 100as listán . Komoly cég komoly emberekkel akik hitelesek. De sztem a konzi és az opi neked való ott jó a funda.
Ezt csak most olvasom... Valaki majd felhomályosít(nekem nincs hozzád türelmem, hogy itt hány százalékban tulaj a Wallis ás a hozzá köthető személyek. Röviden azért nah....Az a biztos amit a BÉT ír? Nem mondod!? Ne is zavarjon, hogy már majdnem 34 milla részvény (A BÉT-en meg 3.4 milla) van itt az apport miatt, stb oszt abból csak 2 milla a "közkéz". Olcsóbban szerezte a papírokat a Wallis mint a jelenlegi ár??? Ne mondod? M.L mennyiért szerezte a Konzumot, OPUS-t, 4IG-et? Szóval hülyeséget itt továbbra is csak te beszélsz, ráadásul nagyokat. Ezt előbb fogják venni intézményi befektetők mint a fos M.L papírokat vagy az OTT papírjait. No, mindegy... majd év végén visszatérünk a kérdésre oszt meglátjuk ki állt közelebb a valósághoz. Azt látom, hogy továbbra sem veszed a fáradtságot, hogy utána nézzél a tulajdonosi struktúrának csak osztod az észt.. csak óvatosan mert hamar elfogy:-)
CIG-be csak a társaság miatt írok. Ha olvasnád is amit oda írok akkor láthatnád, hogy nem vagyok CIG hívő.... magam sem látok ott esélyt nagy emelkedésre(sajnos). Itt viszont annál inkább. 2019 év 4IG-je lehet:-) Persze nem fog hatszorozni de egy dupla benne van ha nem xarja össze magát a világ. A jelenlegi árfolyam split után olyan 110-115 forintnak felelne meg és nem hinném, hogy egy ilyen komoly cég részvénye sokáig mozgolódna a 1xx forintos tartományban. 200 forintért(split után) majd már Te is veszed! Most még drága :-) 4IG is "drága" volt 350 forintért oszt 2000-nél már olcsó lett :-)
Feltétlenül megfogadom a tanácsod! Vagy nem:-) Majd veszek OTT részvényt ha Nándi bácsi összes rokona, közeli és távoli ismerőse már eladta a pakkját. Addig jó lesz nekem itt idén a duplázás(minimum:-)
A split időpontja - ha jól érzékeltem a korábbi spliteknél - már nem kötödik közgyűléshez, mert arról a közgyűlési döntés már megvolt. A split időpontja így a cégvezetésen és a BÉT-en múlik már csak. Hogy én mikorra tenném a helyükben? Valamikor egy "antiNER" időpontba, kihangsúlyozandó ezen részvény - jelenlegi - "menekülő valuta" avagy menekülő részvény mivoltát. Osztalékot - én - első félévben nem várok.
Te aztán "nagyon tájékozott" vagy! De tényleg:-) A Wallis kb 90%-ban tulaj itt... ne a BÉT-en lévő adatokat nézd. Szeretem mikor valaki hatalmas magabiztosággal hülyeségeket beszél ahelyett, hogy előtte tájékozódna. Mellesleg ez a cég messze nem csak a BMW-ről szól amiből ráadásul többet adnak el válság idején mint Suzukiból :-) De hol van még a válság? Kíváncsi leszek mennyit megy innen a Wallisautó fél év alatt és mennyit az Alteo. Szívesen fogadok veled! :-)
Üdv, hát én nem örülnék annak a 700-as vételi szintnek, inkább jóval magasabban egy jó eladási szintnek! Meglátjuk, hányan és mit kereskednek ezeken a "gyér napokon".
MKB-nak nincs brókercége (mint pl. az Erstenek az Ersgte Broker vagy a KH-nak a KBC). Csak sima lakossági netbankja ahol hellyel közzel értékpapírokat is tudsz kezelni.
1. Honnan tudnánk? Ahhoz be kellene lépni, és számlát nyitni. Nekem például eszemben sincs. 2. Ha a felületükön nem megy (bár ezt egy brókercégről nehéz elképzelni), akkor talán próbáld meg telefonon: MKB TeleBANKár. Lakossági ügyfélszolgálat: 06-80-333-660. 3. Azt mindenképp felejtsd el, hogy itt keresel vevőt a részvényeidre. Egyrészt irreális, másrészt gyerekes.
Altera
"A PSZÁF-engedély decemberi megszerzésével a Budapesti Értéktőzsdére lépés újabb feltételét teljesítette az ALTERA Vagyonkezelő Nyrt. A tervek szerint ez év márciusában kezdd nyilvános forgalomba hozatal során, 2000-2400 Ft közötti áron, legfeljebb 1,25 millió törzsrészvényt bocsát ki a vagyonkezelő társaság."
link
link
"Amely Összevont Tájékoztató tartalmazza az ALTERA Nyrt. újonnan kibocsátásra kerülő, minimum 200.000 darab, maximum 1.250.000,- darab, egyenként 1000 forint névértékű, névre szóló, dematerializált törzsrészvénye nyilvános forgalomba hozataláról és legalább 295.000 darab, legfeljebb 1.345.000,- darab egyenként 1000 Ft névértékű, névre szóló dematerializált törzsrészvényének a Budapesti Értéktőzsde Részvény Szekciójának Részvények „B” kategóriába történő bevezetéséhez"
"A Kibocsátó kevesebb, mint egy éve működik, ezért nem rendelkezik lezárt pénzügyi évvel és auditált éves beszámolóval, ezt meghaladóan a Kibocsátó időlegesen a saját tőkéjét meghaladó mértékben fektethet részvényekbe, összességében a Kibocsátó részvényeibe befektetés kockázata az elérhető magas hozammal arányos, így a Tpt. 38.§ (4) alapján a részvény forgalomba hozatala a befektetők szempontjából a szokásostól eltérő kockázatúnak minősül. A jegyzés sikertelensége esetén a már kibocsátott 95.000,- db törzsrészvény technikai bevezetésére a jelen Tájékoztató alapján nem kerül sor."
link