Ne haragudj már meg, de az IT rendbe tette financiálisan az Akko Invest PLC-t; rengetek dolgot és lehetőséget kialakítottak, hogy egy befogadó váz legyen, és hatalmas potenciál LEHET benne, ha idő előtt kisejlik mi/mik költöznek be a cégbe. Az Akko tőkehelyzete (nem a jelenlegi eredmény, persze ebben igazad van, de nem is ezért tartják a részvényesek) remek és pont az általad említett ALQ69 eladásával a mérleg szerinti fennálló kötelezettség matematikailag kinullázódott , ha annak kifizetésére fordították. Mi jelent ez? Hitelképes. Akár bankhitellel, akár kötvénykibocsátással vagy kölcsönköveteléssel brutális expanzív terjeszkedést, értsd Saját Tőke növekményt képes elérni elméletileg a jövőben. Az Akko nagy lehetőség, óriási kockázattal, ezt mindenki tudja és kár összehasonlítani egy amerikai mammutcéggel, ahol a növekedési potenciál egyenletes, de nem kiugró, nem potenciálisan parabolikus. Természetesen az általad említett és csontig lerágott tőkeemelés mikéntje erősen kétséges és vannak aggasztó jelek (lásd: Altera/AutoWallis), ezt minden Akko részvényes tudja, de ami még kockázat a jövendőbeli M&A momentum időbeli eljövetele, ami szerintem 1-2 év, ezért célszerű sokak számára a partvonal. Nem helyén való azonban az Akko cég és annak frontembereinek lefikázása, ráadásul erős csúsztatásokkal. Senkinek nem esett jól az általad is említett események az Akko életében, de ez egy ilyen magyar/nem magyar "penny stock"-nál ez vele jár. Vegyél egész nyugodtan chip-gyártó és ESG cégek részvényeiből, így a lelkiismereted is nyugodt lesz:)
Ez vonatkozik az összes változatodra is, ha már annyi eszed sincs, hogy a saját magaddal való beszélgetéshez legalább ugyanazzal a felhasználóval lépj be.
Látszik h ostoba vagy, egy Peugeot 208 1.6 150LE-vel minőségre német autó, profi szakújságírók annak minősítették, vezetési élményben és minden másban veri az Astrat és a Golfot, a 90-es évek végén először a franciák tettek bele elektronikát a kocsikba akkor még volt meghibásodás, azóta nincs! De te vegyél fos német dízelt kettős tömegű lendkerékkel, hiába vennék 2013-as évjáratú BMW 520D kombit ha gyakran 2-3 km-enként leállítom a motort, ezzel a rendszerességgel több milliós javítási költségek lennének, az összes dízel ilyen, részecskeszűrőt ez kinyírja, nekem kizárólag szívó benzines kell, nem 1.4TSI ahol a turbó 100e-s fordulaton pörög, egyszerű szívó benzines kell értékarányosan, TECHNOLÓGIA szempontjából a változó szelepvezérlésű THP motor van olyan jó mint a Honda Vtec és Toyota vvti! Én is fikázhatnálak h a japán benzines sokkal jobb mint a fos német, hiszen ki az a marha aki dízelt vesz?????????????????????? Ha benzines akkor csak JAPÁN de inkább értékarányos francia, a japán túl jó ÉRTÉKTARTÓ!
Ezt a rengeteg ostobasagot honnan veszed? Gondolom az fáj hogy eladtad a papirod meg 400 alatt. Dolgozd fel a rossz döntésed, ne hisztériazz, foleg ugy ne hogy butasagokat irsz. Az élet ilyen, még párszor meg fogod cumizni az életbe😀 sikerült már német autoba ülnöd azota?😀 átlátszó vagy mert ha van papirod ódákat zengsz az Akkorol ha nincs papirod akkor szídod a céget😀Nem kötelező ebben a forumban lenni, tudtad hogy van mas papir is a tőzsdén?
Szóval ami tény h a játékszabályokat úgy írják h nekik lejtsen a pálya, afféle handicap ez nekik, ők nem veszíthetnek úgy van meghatározva az alapszabály is amit ügyvédek hoztak létre megrendelésre! Előzőből kifelejtettem h Ádámosi talált egy embert aki a nevét adja a savazáshoz, mivel az az ingatlan az ő tulajdona, ez egy ilyen színvonalú társaság, a 120e db 8e-ért pedig otc-n ment el úgy h az igazgatóság egy befektető és nem a vállalat érdekét nézte, a Tebész kérdésére pedig azt válaszolta h nem okozott kárt a részvényeseknek hiszen nem zuhant az árfolyam. Kár volt bejelenteni a 8e-t, legalább titkolták volna!
Állandóan magadról beszélsz, abból indulsz ki h te h reagálsz! Nem vagy normális ha ezzel a céggel foglalkozol, inkább nemzetközi piacokon érdemes IPO-kat figyelni aztán lekereskedni akár néhány órás távon! Az ragaszkodik az Akkohoz aki olyan emberekkel azonosul akiknek ha nem tetszik vmi akkor lefizetnek egy embert h drónnal savazzák le a fákat emellett olyan embereik vannak az igazgatóságban akik a tőzsdei árfolyam töredékén adják el a teljes részvénymennyiség akár 30%-át is! A 2019 év eleji pedig elég érdekes közgyűlés volt, Altmannt valószínűleg kevesen ismerték fel személyesen énmagam is először láttam korábban csak képekről, Appeninn közgyűlésen sosem voltam azonban a név ismerős még 2010-ből, ez is Metropolitan Egyetemen végzettek cége!
Akko Invest