A korábbi évekhez hasonlóan 2013-ban is nagyon jól teljesített a Fidesz-közeli Közgép: több mint 90 közbeszerzésen nyertek, de a leányvállalatai sem panaszkodhatnak. A cégek, illetve azok a konzorciumok, amelyeknek tagjai voltak, több mint 380 milliárd forintot nyertek 2013-ban különböző tendereken. A Közgép nemcsak vasutat és autópályát épít, hanem radioaktív hulladéktárolókat, de megjelent az energia- és távközlési szektorban is. A cég minden évben megnövelte az árbevételét, és milliárdos osztalékot fizet ki a tulajdonosainak.
Most úgy tartunk 74%-nál, hogy közben a lakosság a GDP 9,2%-ával megsegítette a költségvetést. Csak a rend kedvéért. Cserébe 33%-kal több nyugdíjat kér majd a jövőben.
Az 1000 km autópálya mellett megnézhetjük az épült lakások számát is, vagy a fogyasztás alakulását, ha gondolod. A GDP-arányos adósság - egyébként általad is biztosan ismerten - azért ugrott meg 2008-9-ben, mert a) visszaesett a GDP, b) lehívtunk úgy 1500 mrd Ft EU-IMF-Világbanki hitelt, amelyet azonban nem költöttünk el, hanem az MNB-nél elhelyezésre került, tehát a nettó adósságot nem növelte. Az igazán fos gazdálkodás 2003-2006 között időszakban volt csak. Korábban említetted, hogy görög állapotokat örököltünk. Náluk 140%-on állt 2010-ben a GDP-arányos államadósság, nálunk 80%-on, náluk 10,4% volt az éves hiány, nálunk 4,5%. Szerinted ez volt a görög helyzet. Na most, ha neked 80 = 140, akkor miről beszélünk egy gazdasági fórumon?
Aztán gyorsan lenyúlták a manyupot, utána meg fürödtek az eus pénzekben mint dagover és mégsem vagyunk sehol. Most meg elüldözik a ceut, szégyen ez a kurmány és szégyen az a magyar aki támogatja őket. Magyarországra a sötétség felhői borulnak a fidesznyikek miatt!!!!!
A Fidesz rendbeteszi az országot
link