Törölt felhasználó
2014. január 10. | 11:23
#1

A Fidesz rendbeteszi az országot  

A korábbi évekhez hasonlóan 2013-ban is nagyon jól teljesített a Fidesz-közeli Közgép: több mint 90 közbeszerzésen nyertek, de a leányvállalatai sem panaszkodhatnak. A cégek, illetve azok a konzorciumok, amelyeknek tagjai voltak, több mint 380 milliárd forintot nyertek 2013-ban különböző tendereken. A Közgép nemcsak vasutat és autópályát épít, hanem radioaktív hulladéktárolókat, de megjelent az energia- és távközlési szektorban is. A cég minden évben megnövelte az árbevételét, és milliárdos osztalékot fizet ki a tulajdonosainak.



link
Rendezés
Hozzászólások oldalanként
2018. október 20. | 19:21
előzmény: #7873  signal2
#7880
Hát igen ha kizáród a csaló cégeket akkor alig marad pályázó.Strabag, Switelsky,Mészáros.Közgép
2018. október 20. | 19:20
előzmény: #7874  Karvalytokes
#7879
Vasútépítés drágulása:
http://iho.hu/hir/indokolhatatlan-aremelkedes-a-vasutfelujitasoknal-180130
Pár év alatt 1.4 milliárdról felmentünk 3 milliárd fölé.
2018. október 20. | 19:19
előzmény: #7872  Karvalytokes
#7878
Ahhoz képest pitiáner hogy álítólag a túlárazások nem 5-10%-ok voltak hanem NAGYON nagyok ( amúgy én nem is kétlem hogy a szociknál túlárazások voltak ). Ehhez képest 15% drágulás és mondjuk egy 30%-os túlárazás eltűnése esetén kb 15% olcsóbb kilométer ár jönne. Ehhez képest inkább árnövekedés jött. Ergo vagy nem volt túlárazás szoci érában vagy most még jobban túláraznak. ( szerintem utóbbi )
2018. október 20. | 19:16
előzmény: #7876  Peterbond
#7877
2018. október 20. | 19:16
előzmény: #7864  Karvalytokes
#7876
Csak egy összevetés:
"Az interpelláció ezzel kapcsolatban arra felhívta fel a figyelmet, hogy amikor az M7-es autópálya Zamárdi és Balatonszárszó közötti szakaszán megépült a Köröshegyi-völgyhíd is, ott a beruházás kilométerenként 2,88 milliárd forintért épült, amit a Fidesz akkoriban világraszóló botrányként emlegetett. (A völgyhíd átadása 2007 augusztusában volt – a szerk.) És ott ugyancsak mocsaras, illetve Natura 2000-es besorolású területeken halad az autópálya.
Jávor parlamenti beadványának megfogalmazása szerint a három szakaszra bontás "elképesztően magas kilométerenkénti költséget" eredményezett. Az első, az Abony és a Tisza közötti 13,4 kilométer nettó 46,7 milliárd forintba kerül (építője a CHSM Konzorcium – vagyis Colas Hungária Zrt. és Swietelsky Magyarország Kft.). A második, a Tisza-hidat is magában foglaló 2,3 kilométeres szakaszt nettó 32,59 milliárdért vállalták (nyertese az Acél-Híd Konzorcium – vagyis a Közgép Zrt. és az A-Híd Építő Zrt. kombója), a harmadik, Fegyvernekig tartó, mintegy 13,2 kilométeres szakaszért pedig több mint nettó 46,7 milliárd forintot kell majd kifizetni (nyertes a CHSM Konzorcium – vagyis a Colas Hungária Zrt. és Swietelsky Magyarország Kft.).
"
Szóval 2007: Kilométerenként 2.88 milliárd forint kilométerenként. Völgyhíddal és a Fidesz szerint is borzasztóan túlárazva.
2013: 3.8 milliárd kilométerenként. Mindenféle híd nélkül az Alföldön.
Ár drágulás majdnem 40%-os.
De várom az adataidat ami a te állításaidat támasztja alá. Biztos tudsz hozni példákat árcsökkenésre és arra hogy a Külföldiek aránya visszaszorul.
2018. október 20. | 19:12
#7875
na, akkor ezen rágódjatok, "győztes fideszesek"!!!
Hivatalos: Európában a magyaroknál csak két országban szegényebbek az emberek (még a román is megelőz!!!)
Bár némileg csökkent, továbbra is óriási a különbség az Európai Unió leggazdagabb és legszegényebb országa, Luxemburg és Bulgária között. Vásárlóerő-paritáson számolva az egy főre jutó bruttó hazai termék (GDP) és az egy főre jutó tényleges egyéni fogyasztás (AIC) alapján is toronymagasan vezet a nyugat-európai nagyhercegség a 28 tagú közösségben, Bulgária lemaradása pedig a középmezőnyhöz képest is rendkívül nagy - derült ki az Európai Unió statisztikai hivatala (Eurostat) által kedden kiadott, előzetes jelentésből.
https://alfahir.hu/sites/default/files/kepek/2018_06/eurostat.pdf
https://alfahir.hu/2018/06/19/magyar_nyomor_eurostat_szegenyseg
nincs értelme a blablànak ez beszél kőkeményen a tények!!! mellette mondhattok amit akartok!!!!
2018. október 20. | 19:11
előzmény: #7871  Peterbond
#7874
És ?Beleszámolja a kötbért ami a munkaerőhiány ,időjárás,devizakockázat stb okozta csúszás okozhat.Ő ennyiért vállalja.
2018. október 20. | 19:08
előzmény: #7852  Karvalytokes
#7873
Tucatnyi OLAF vizsgálat és tanulmány van, hogy a magyar forráselosztási rendszer nem működik megfelelően: célzott és indokolatlan feltételek miatt levés cég indul, kamu kizárások vannak, sok és magas a túlárazottság. A kiosztott támogatások utánkövetése nem kielégítő. Rengeteg feljelentés is volr, de a volt fidesz párttag főügyész nem indít nyomozást. Így az egyetlen büntetés végül az, hogy az EU sok esetben nem fizet.
2018. október 20. | 19:07
előzmény: #7871  Peterbond
#7872
10-20mrdnál nem pitiáner..100mrd nél meg végképp.
2018. október 20. | 19:04
előzmény: #7864  Karvalytokes
#7871
"közben a forint gyengült 15%-ot."
Dehát a szocik alatt túlárazva nyertek külföldiek és építettek autópályákat. ezért most hogy a nemzeti kormányunk megszüntette ezt a tevékenységet biztos hogy esnie kellett a kilométer árnak. Ezen pitiáner 15% nem kéne hogy változtasson. Mészáros úr átlag 70%-al add be nagyobb pályázatot mint amennyiér kiírják a közbeszerzést.
2018. október 20. | 19:01
előzmény: #7864  Karvalytokes
#7870
"közben a forint gyengült 15%-ot"
 
Ez egyrészt igaz, másrészt öngól kormányzati felszopó szemszögből.
2018. október 20. | 19:01
előzmény: #7863  lancaster
#7869
"őrült nagy" :DD igazából még a 3% is összejöhet, és a drága szocik 10%-a alatt miért nem őrjöngtek a libsik?
2018. október 20. | 19:01
#7868
Kàsler is bevezet egy törvényt az egészségügyben... tilos betegnek lenni, aki lebetegszik azt megbüntetik vagy lecsukják, ezzel az egészségügy le is van tudva!!
2018. október 20. | 19:01
előzmény: #7865  sanka
#7867
Értettem::)Köszönjük Emese.:)
2018. október 20. | 19:01
előzmény: #7862  Peterbond
#7866
Nézzünk most egy 2013-as összevetést mert egyenlőre én ezt találtam:
https://www.portfolio.hu/vallalatok/varos/ezek-a-cegek-a-kozbeszerzesek-nagy-nyertesei.197299.html
És mit ad isten kik az első 3?
Strabag majdnem 600 millirádal
Utána a Közgép Simicskával kicsit 500 alatt.
3. Switelsky kicsivel 400 milliárd alatt.
3 évvel a nagy kormányváltás után. de igazad van kitúrtuk a külföldieket és a magyarokat támogattuk. Ja mégsem. A külföldi rész és a magyar nem változott csak a magyar részen az ő cégeiket tolták előre és a többi magyart teljesen vissza. Akkor még a Közgépet most meg a Mészárosékat és egyéb fidesz közeli céget.
2018. október 20. | 18:59
előzmény: #7861  Karvalytokes
#7865
Igazából nincs kedvem egy olyannal vitázni aki a nemi szervét a fején hordja!
2018. október 20. | 18:59
előzmény: #7862  Peterbond
#7864
közben a forint gyengült 15%-ot.Egyébként meg hogyhogy kapott a Strabag megbizást NER lovagok és ilyen korrupció mellett?Nem lehet hogy csak jó ajánlatot kell adni és máris tied a meló, nem pedig a Mészáros Lőrincé?
2018. október 20. | 18:56
előzmény: #7860  megmon
#7863

Őrült nagy a költségvetés hiánya, pedig kaptunk pénzt Brüsszeltől..
https://mfor.hu/cikkek/makro/orult-nagy-a-koltsegvetes-hianya-pedig-kaptunk-penzt-brusszeltol.html
2018. október 20. | 18:52
előzmény: #7855  Karvalytokes
#7862
Leirnad kerlek mennyi palyazatot nyert a Strabag 2007ben mondjuk es 2017ben? Csak hogy alatamaszd allitasod. De nehogy meglepodj hogy kb ugyanannyit.
Ahogy az autopalya es vasutepitesek kilometer dija se esett egy forintot se 2010 utan.
2018. október 20. | 18:48
előzmény: #7859  sanka
#7861
Nos az általad képviselt kocsmalogika alapján tényleg nem ott.Azért az ellenzék körmönfontabban fogalmaz mint a megvezetett báránykájuk.

Topik gazda

firn
1 1 1

aktív fórumozók

friss hírek

AZ OLDAL TETEJÉRE