Az OTP azért ment, mert kurva jó cég. Ha 20e maradt volna, akkor is meglódul 2002-ben 25e felé és most akkor is 62e lenne. Optikailag tényleg jobb, pár hülye speki beveheti, az olyan akik miatt 4.990.000 egy kocsi és nem 5 misi..
Pénznyelő, nézd meg az OTP esetén milyen árfolyamváltozás volt rövid távon a tizedelés után. Elég szépen felülmúlta a BUX-ot, ha jól emlékszem, pedig az se spekik kezében van/volt. Szóval szvsz. igenis van pozitív hatása a split-nek.
Nem voltál bántó, nehogy félreértsd. Amúgy tök egyetértünk, én csak Katalin bazi nagy speki lelkesedésére írtam, hogy a tizedeléstől meg a másfél%-os osztaléktól ne várjon bazi nagy rallyt..
penznyelo, Van némi igazság abban amit mondasz. Ezzel együtt is, szerintem jó húzás, és minél előbb meglépik annál jobb.Az időzítés nagyon nem mindegy. Nem kéne vele a nyári uborkaszezont megvárni. Valahol ott az állami csomag eladása előtt.... Még valami, ha bántó voltam sajnálom, nem nézlek hülyének. Távol áll tőlem.
Törölt felhasználó2005. 04. 22. 13:12
#32146
na vége az ebédidőnek, kezdődhet a nagyobb meghúzás:)) remélem mindenki begyűjt ma fagyira valót;)
Tbarna. Nem vagyok hülye, ezt tudom, de én ennek nem tulajdonítok akkora jelentősséget. Az itthoni árak a bluekban nem pár spekitől, hanem a nagyoktól, azon belül is elsősorban a külföldtől függ. Nekik meg tök mindegy, hogy 13000-nek vagy 1300-nak néz ki. Az a pár hülye, akinek emiatt jön meg a kedve a vételhez, az meg nem árbefolyásoló tényező.
A tizedelésnek matematikai alapon nem sok, ellenben lélektan és forgalom szempontjából annál inkább van jelentősége. Egy olcsóbb papírt nagyobb lelkesedéssel vesznek, ráadásul split után nem tűnik a papír túlárazottnak sem.Sőt. Gondold végig 13.000 helyett 1300Ft. Tudom kicsit röhejes, de legtöbbször bejön.
penznyelo: A gond az, hogyha itt vagyok tegnap délután, akkor én is tutira zárok, általában megtanakodjuk a dolgokat ny.janos-sal, ő is zárta. Ma reggelre beálltam én is, de nem mentünk le addig, menekülni meg nem menekültem inkább belőle. Mára én is simán emelkedést vártam. De ha nem megy le most rövidebb távon, akkor megtartom tovább, esetleg ráadok még valahol. Most elég sokat imbolyoghatunk egy ideig.
TIPPSAROK