Milyen dátummal? Mondjuk 200 y nem kevés, de nem is sok. A kínai projekt, vagy a v4 projekt is nagyobb volumenű. Arról hallanék szívesen valami hivatalosat :)
Igen, a "szélén". Egyenlőre az a terv, hogy földfelszínről megépítik, és befedik (re: M6 "alagút"). Jöhet fölé az ipari park, és a stadionok a világbajnokságokra :) Psszitt! :)
válságkor ált az emberek közmű részvényket vesznek, mert ugye gáz, villany stb akkor is kell..itt a portfolió jó része az erőmű a másik pedig a lentebb említett építő cégek, amelyeknek most 300milliárdos megrendelési állomány van..magyarul 2019ben háború/puccs stb kivéve inkább felfelé áll a zászló
..lesz egy VASÚTvonal, ami épületek ALATT fog elmenni, mint egy metró. 200mrd-ért :) csak még nem tudják hogy lehet megoldani technikailag :) Persze ezt is csak úgy kitaláltam.
Belgrád vasút, Kína vasút, V4 vasút, BMW miatti infra! Ezeket se felejtsük el. Hosszú a sor amúgy Kimondottan válságállónak gondolom az Opust. Nyilván mert van belőle. :)
annyit hozzátennék, hogy a New Deal óta a válságok csillapítását, mindenhol állami beruházosokkal végzik....Feriék utakat építettek, abból volt pénz/4es metro gigaprojekt/, most meg stadionokat/ paks2 gigaprojekt/..természetesen jóárasítva a baráti kezeknek..magyarul ha recesszió lesz, akkor felfut egyből paks2 és pl vasútfejlesztés vagy hídépítés stb.
például a nagy növekedési kilátású cégeket. Ld. Viresol, Kall, Wamsler (GER-kandallócsere köv. ütem, kötelező), Irinyi program-fegyvergyártás, Építőipari beruházások EU kohéziós alapok finanszírozásában, Energetikai beruházások (Mátrai/Paks1/2).. nem gondolom teljesen végig a listát, ennek tördeke is elég. Más aspektus még az 1Mrd EUR-ós cégméret is. Megint más: azok a papírok, amik tudnak osztalékot fizetni, azok jól vannak pozícionálva. Ez már most is tudna, de még növekednek.
Talán nem. Amire igény lenne, az idén érdekeltség hiányában elmaradt. Nosza, gyalázkodásra fel! Ha ettől megy fel. Ne légy rest! Lehet érdekel a valóságod.
OPUS Global Nyrt.