Nem, nem csak Te látsz ebben farkast. Őszintén szólva én azt sem értem, Pénznyelő mire alapozza azon véleményét, hogy hosszú távon akár sikertörténet is lehet...
Nem hiszek abban, hogy hosszú távon lehet olyan tipusú lakossági szolgáltatásokat értékesíteni (azaz fenntarthatóan, kidurranó lufi nélkül), ahol az ügyfelek nagyon távol vannak attól, hogy megértsék a termék/szolgáltatás lényegét, működését. A UL biztosítások pedig deklaráltan ilyenek. Nem csupán az ügyfelek, de még az ügynökök sem értik, ha értenék, nem menne így.
(Ha a devizahitelek kockázatát is értették volna az ügyfelek és hitelközvetítők, nem vettek volna föl ennyien olcsó hitelt..)
A CIG vezetői pedig rá is játszanak erre, az a stratégiájuk, hogy olyan terméket kell eladni, ami mellé szexi marketinget lehet építeni (ilyen szexi dolog a hozzánemértőnek a tőzsde), az sem árt, ha némi adóelőnyöket is tartalmaz (a magyar ember történelmi küldetéstudavával szereti elkerülni az adófizetést), de a lényeg, hogy mindeközben legyen olyan összetett a szolgáltatás, hogy még véletlenül se érthessék meg, még véletlenül se lássák át az ügyfelek a szerződést. Sőt az a jó, ha még az ügynökök se látják át.
Mutassatok nekem egyetlen egy aktuáriust (biztosításmatematikust), aki piaci jutalék mellett UL biztosításba fekteti a saját pénzét, vagy ilyet ajánl családtagjának... Higyjétek el, nem fogtok ilyet találni.
Hosszú távon pedig, a harmadik újrakötés után az ügyfelek is rá fognak jönni, hogy átverték őket - háromszor is... :(
Mindeközben a CIG részványárak is borotvaélen fognak táncolni, baromi kockázatos befektetési kategória.
Nem hiszek abban, hogy hosszú távon lehet olyan tipusú lakossági szolgáltatásokat értékesíteni (azaz fenntarthatóan, kidurranó lufi nélkül), ahol az ügyfelek nagyon távol vannak attól, hogy megértsék a termék/szolgáltatás lényegét, működését. A UL biztosítások pedig deklaráltan ilyenek. Nem csupán az ügyfelek, de még az ügynökök sem értik, ha értenék, nem menne így.
(Ha a devizahitelek kockázatát is értették volna az ügyfelek és hitelközvetítők, nem vettek volna föl ennyien olcsó hitelt..)
A CIG vezetői pedig rá is játszanak erre, az a stratégiájuk, hogy olyan terméket kell eladni, ami mellé szexi marketinget lehet építeni (ilyen szexi dolog a hozzánemértőnek a tőzsde), az sem árt, ha némi adóelőnyöket is tartalmaz (a magyar ember történelmi küldetéstudavával szereti elkerülni az adófizetést), de a lényeg, hogy mindeközben legyen olyan összetett a szolgáltatás, hogy még véletlenül se érthessék meg, még véletlenül se lássák át az ügyfelek a szerződést. Sőt az a jó, ha még az ügynökök se látják át.
Mutassatok nekem egyetlen egy aktuáriust (biztosításmatematikust), aki piaci jutalék mellett UL biztosításba fekteti a saját pénzét, vagy ilyet ajánl családtagjának... Higyjétek el, nem fogtok ilyet találni.
Hosszú távon pedig, a harmadik újrakötés után az ügyfelek is rá fognak jönni, hogy átverték őket - háromszor is... :(
Mindeközben a CIG részványárak is borotvaélen fognak táncolni, baromi kockázatos befektetési kategória.
CIG névértéken