Azt csak a másik cikkben írták le, hogy a vésznyitók nem működtek. Vagyis ha füst, tűz keletkezett volna az utastérben, akkor ők szépen kinyúlnak. Kíváncsi vagyok, engedik-e idáig fajulni ezt a játékot. Jobb helyeken nem szokták megjavítani az elromlott eszközöket?
Mondasz valamit!
Meg is kérdezem a tudod kit, hogy tudok-e metrót építeni, mert akkor össze lehetne ilyennel kötni az egyik Budapest közeli stadiont az budai várral! Azzal is jó pénzt lehetne keresni!
remélem nem trollkodni jöttél ide ba+
remélem nem fogsz szórakozni 700 ezer emberrel akik naponta veszik igénybe azt a szaros metrót
Menj és küld a kurva anyába a főnökeidet , hogy csináljanak valamit, mert ha abból baj lesz akkor nem fogják meguszni azt garantálom....és ha nem értesz egyet ezzel a gondolatommal , te mint troll akkor te ios elmehetsz a kurvaanyádba jó messzire ahonnan ide küldted
péntek reggeli csúcsforgalomban ismét elromlott a felújított orosz metrókocsi a 3-as metró vonalán.Az Újpest felé tartó metró a Nyugati pályaudvar állomáson robbant le. Munkatársunk a szerelvényen volt, azt tapasztalta, hogy a metró nagyjából 10-12 percig állt az állomáson zárt ajtókkal, a tömött kocsiban és a peronon álló tömeg értetlenül egymást bámulta. Eközben nem történt semmi azon kívül, hogy a metró vezetője a hangosbemondókban 6-8-szor elnézést kért, majd azt mondta be, hogy a szerelvénynek vissza kell tolatnia, és újból beérkeznie az állomásra, hogy ki lehessen nyitni az ajtókat.A zsúfolt kocsiban feszült hangulat volt, többen fideszezni, mészároslőrincezni, bezzeg a nyolcvanasévekebenezisjobbvolt-ozni kezdtek.„Stadion, az van, de ezt a metrót nem tudják megcsinálni”.
„Gyerekek, nyugi, mindjárt engedik a gázt."
„Emberek, meg kéne próbálkozni egy vésznyitással, segítsenek kifeszíteni az ajtót!"
Két metrókocsiból végül úgy jutottak ki az utasok, hogy két izmosabb férfi szétfeszítette az ajtót. A vezető végül végigment a kocsin, és mechanikusan, kívülről kinyitotta a többi ajtót. Több olvasónk is arról számolt be, hogy a vésznyitók nem működtek rendesen. Facebook-kommentekben is írták, hogy
link
Így jár az az ország ahol mindenki le van kenyerezve putyin által.....kuss van, nincs reklamáció.....
Hol a faszomban van a törpe népnemzeti, miért nem védi a 700 ezer budapestit akik naponta használják a metrót
Szánalmas és siralmas
ilyenkor kedvem van nekem is a "minél rosszabb, annál jobb" propagandára:
az a napi 700 ezer utas nemigen fog még egyszer Tarlósra szavazni. De Orbánra se nagyon.
ezek a napi leállások már teljesen szokványosak, mondhatni hungarikum
de majd mikor egy szerelvénybe benn égnek páran a 3 ason az alagútba, akkor azt nehezen lehet majd magyarázni azzal, hogy kellett a pénz a stadionokba a gyep fűtésére
"ilyenkor kedvem van nekem is a "minél rosszabb, annál jobb" propagandára"
Gondolj arra , hogy ártatlan emberek fogják ínni annak a levét, a gecik villogóval járnak :(((
Nem tudom, hogyan lehet okosan megoldani a felújítást.
A metró csúcsidőben akkora forgalmat visz (percenként egy teli szerelvény), amit kék buszokkal nem lehet elvinni, hacsak nem egy összefüggő kék buszkonvoly vágja ketté Budapestet -- kb mint a Duna, mielőtt hidakat építettek volna rá.
És persze nincs is ennyi busz, amikor az M3 kiesik egy időre, a pótláshoz más vonalakról küldenek át egy-két buszt metrópótlónak (ezért nem szokta tudni a sofőr, hogy hol is vannak a metrópótló megállói). Ez kb úgy megy, hogy a diszpécser odaszól a Ferenciek teréhez közeledő 108-as busznak: "rakj ki minden utast és állj be pótlónak" - "merre induljak, északnak vagy délnek" - "várj mindjárt megmondom" ... "déli irányba az előbb raktunk be egy 34-est, indulj északra"
Tudjuk, hogy hihetetlen, de ma reggel nem jár(t) a 3-as metró
Ugrás a cikkhez