Legalább törlődik a megbízás... De ezt nekem senki nem tudta megmondani. Sosztakovics szonátát hallgattam fél óráig... vagy mit. Persze kártérítés gondolom nyista...
Írtam nekik chaten, azt mondták telefonáljak. Telefonáltam! 20 perc várakozás után felvette a csávó, megerősítette, hogy gond van, majd mondta írjak üzenetet. Mi ez itt bulgária???
Egy órája várom a direktbrókeres ügyintéző jelentkezését.,magyarázatot akarok kapni,hogy mi az,hogy fedezetre vár a certifikát vételem,amikor bőven van rá pénz a számlámon.Direkt kaka már megint.Balkán bankja,kész röhej!
Több mint 1 órája "feldolgozás alatt" van egy megbízásom és ezalatt semmit se tudok csinálni a részvényeimmel, se új megbízást adni velük. Szoktak ezek bármiféle kárpótlást adni?
Ma reggel betudtam lépni a direkt brókerbe,de nálam a tegnapi 15:03-s adatok látszanak.Van tegnapi ajánlati könyv is eladási és vételi ajánlatokkal,aminek normális esetben kereskedési időn kívül nem kéne lennie.Úgy látom,hogy nem tudták rendbe hozni a "megfeszített "erővel dolgozó otp-s munkatársak a hibát,annyira nagy erőkkel "dolgoztak".Szegények elfáradtak!Továbbra is elhárítanak "home office" keretében.Se infó,se kereskedés!Az ügyfél meg le van xarva!Csak azt tudnám,hogy mi a faxomat csináltak eddig?Na ebből sem lesz ma kereskedés attól tartok!Gratulálok az egész otp-s bagázsnak!
Hát nem tudom,minden rossz indulat nélkül írom,hogy valószínüleg az otp-s rendszer is megkapta a koronavírust és nincs rá terápiás gyógymód eddig.Magyarul bezárt a bét nevű bazár és nem látom a záró adatokat egyik instrumentumban sem.A hírek,az index és valutagrafikonok azok frissülnek,de más semmi.Ez így nem túl combos egyenlőre Sanyi bá!A nemzet bankja ennyi felturbózás után is csak ezt tudja netes felületen nyújtani?Ez qrva gyenge!Csak azt nem értem,hogy más szolgáltatóknál,hogy lehetett ma kereskedni?Ez hogy is van akkor most itt, kis hazánkban jelenleg?És hogy lesz holnap?Pont................................
RendszerüzenetSajnos, munkatársaink jelenleg nem elérhetőek! Kérjük, próbálja meg később vagy küldjön üzenetet!Ügyfél2020.04.14. 16:31:20mikor lesz jó ez a szar?Rendszerüzenet2020.04.14. 16:31:36Türelmét kérjük, ügyintézőnk hamarosan jelentkezik.Ügyfél2020.04.14. 16:32:05Direkt bróker megállt 15:03-kor és nem frissít!Ügyfél2020.04.14. 16:32:32Felháborító ez az egész! Azóta chat-ban nem jelentkezett senki.Tettem próbát fél ötkor telefonos ügyfélszolgálaton keresztül is.10 perc múlva egy általam direkt brókeresnek vélt hölgy felvette.Mondtam neki,hogy 15:03-kor leállt a direktbroki és azóta nem frissít.Ő csak azt mondta,hogy voltak fennakadások napközben a Bét is leállt,szóval nem az otp hibája.Mondom neki,hölgyem a bét fél három óta megy és az otp direkt állt le ezt követően.Erre mondta,hogy tovább kapcsol egy direktbrókeres kollégájához.Hát itt csak öt percet hallgattam a komoly zenét és jött egy újabb hölgy ügyintéző.Mondom neki mi a szitu,meg azt is,hogy van benn 2 vételi megbízásom és szeretném látni az ajánlati könyvet,mert kereskednék.Mivel kiderült,hogy ő sem az illetékes elvtárs,ezért tovább kapcsolt az értékpapíros kollégájához.Ez volt egy fél órája kb.A gép hang többször is mondta,hogy jelenleg minden ügyintézőnk foglalt szíves türelmét kérjük hívása fontos nekünk.A háttérben futó komoly zene alatt még egy pár otp-s egyéb ajánlatot is meghallgattam és aztán meguntam és letettem a további ügyintézővel való magvas beszélgetésről. Ennyit az otp-s rendszerről,nem akarom kritizálni őket,de ez nem ügyfélbarát kommunikáció volt,mert választ nem kaptam tőlük a kérdésemre. Viszont az egyik vételim teljesült a portfolio értékelésére kattintva látom ezt.Remélem holnap nem ilyen vakon hanem normálisan tudunk kereskedni!
OTP Direktbroker problémák