pár k-val meg tudod simán csinálni, főleg most hogy valaki 650-re állandóan visszaönti, csak nehogy úgy járj mint aki eladta a ciget v. konzit tegnapelőtt ugyanilyen okból:)
köszi a tanácsot, még kezdő vagyok. és ezeket nem árt jó előre lefektetni. a legnagyobb buliból maradtam ki amikor a longos pakkomat DTeltem. az aljakat meg a tetőket nem nagyon tudom eltalálni, bent is ragadtam. szóval jó longosnak kéne már lennem. de majd megtanulom a leckét. most azon gondolkozom h 670en bukóval kiszállok és visszaveszem 650en de jól gondolom h nem jó ötlet? :D
előbb jöjjön a megerősítés :)..jó lenne ma egy zöld gyertya..ha nem day-tradelsz az ár mindegy..a trendnek kell felfelé menni:)...amúgy a korrekciós hullám 50-60%át emelkedik a köv hullám..általában
gondolj bele, hogy amit 650-en átjátszottak a takaréknak, meg az előtte lévő tőkemelésből itt is kihoznának egy hasonló hírt..ciget a nyitásban kiakasztották
Fürdőket vesz a KonzumTőkét emelne a Konzum, összesen 30 milliárd forinttal, amit apporttal és Konzum részvények zártkörű kibocsátásával tenne meg. A tranzakciót 2018. február 28-ig tervezi lebonyolítani a társaság. A zártkörben kibocsátásra kerülő új részvények értéke a tegnapi nap záróárfolyama, 3141 forint attól függetlenül, hogy mikor valósul meg a tranzakció. (Ez függ a vagyonelemeket terhelő banki terhek jogosultságainak engedélyeitől, a GVH eljárásától és a részvénykibocsátás engedélyezésétől). Tranzakció teljes értéke 50 milliárd forint, a saját tőkét mintegy 30 milliárd forinttal fogja emelni. A tőkeemeléshez az alábbi tranzakcióknak kell teljesülnie (nem feltétlenül ebben a sorrendben):