Akkor végletesen leegyszerűsítem. Egy maiaknál olcsóbb e-autó+önvezető technológia+uber szerű szolgáltatás miért lenne taxi szintű árazású? (se sofőr, se üzemanyagköltség ideális esetben) . A rendelkezésre állási aggályod sem értem, nyilván nem minden zsákfaluban fog egyszerre berobbanni a szolgáltatás, de oda taxit sem kapsz 5 perc alatt, sőt tömegközlekedést sem.
A napokban volt egy konferencia (tán Bloomberg szervezés) és 2025-re teszik amikor az e-autó ára leér a hagyományos autók árszintjére. Ha jövőre a Tesla3 hozza amit ígérnek, lehet előbb is. Az önvezető technológiát addig csak törvényekkel tudják visszafogni, az uber típusú szolgáltatások pedig évek óta virulnak. Nem látom be miért ne lehetne házasítani őket. Az áramra meg már írtam az előbb mi a megoldás.
De van jobb dolgom is mint téged győzködni, pár év múlva kiderül.
Ijesztõen gyorsan terjedhetnek el az elektromos autók
Ugrás a cikkhez