gondolom az cseppet sem zavar hogy a szállítókat nem fizetik a moratórium miatt úgy jött ki
no meg az sem hogy a lemondott Soós jegyzi, és nem auditált
ja olyan tavalyi sincs konszolidáltban még((((
tavaly is kamuzták 2011-es nyereségről, aztán sok m Eur-os veszteség lett belőle egyszercsak
természetesen a fehérgalléros bünőzök rácuppantak a joghézagra
mostamikormár nagy üzemben csinálják az állam - a bankok nyomására - knytelen lesz bezárni a joghézagot.
egyébként egy Bírósági ügy egy fizetett állásfoglalása után született korrupt ügy esetén megkönnyebbült CsődBíró lélegzett fel és került a Bírósági Határozatok közé.
Igazságügyi szakértő nevét nem adta hozzá.............ezért KPMG, Deloitte, Big Four ellentmondott , de egy fizetett könyvszakértőnek megérte.
csabi+határkő állásfoglaása szerint a leányvállalat nem tartozik a az anyavállalat alá , ezért minden törvényes a csődtörvény szerint
Büntetőjogi szempontból nyomozás bármikor lehet az eseményekből
A csődtörvény szerinti joghézag kijátszása pedig már láthatóan több más cégnél is gondot okoz , ami kezdi bedönteni a tőzsdén és nem tőzsdén lévő cégek hitelezőit és kötvényeseit.
E-STAR