Igen jelentős üzlet szerintem, tízmilliárdos plusz árbevételt és jelentős nyereségbővülést jelent. Ráadásul ezt a piacot a várható autópiaci trendek kevésbé befolyásolják, prémium árucikkek és szolgáltatok mellé pedig prémium árfolyam dukálna...
Csak, hogy megtörjem kettőtök párbeszédét és a papír egekbe magasztalását: bizony kellene az a 120 fölötti zárás megerősítésnek, mert pl. engem nem győzött meg a papír mai teljesítménye - pedig hosszú idő után jó hír érkezett, és nem is csak egy! Forgalom ugyan elfogadható volt, de mindösszesen 2,5 Ft emelkedés produkált, ami kb. 2,26%. A BÉT még ATH-n. Lehet, hogy ennek és nem a hírnek köszönhető egyelőre a mai fel? Érdeklődőn várom a reggeli kereskedést!
A célár meg határozása fontos dolog a részvényeknél, persze amikor én célárat írok akkor a kilengéseket is beírom azért tűnik sokszor túlzottnak, lehet hogy csak 5 percig lesz 400 felett a papír de én 3 hónapon belül oda várom.
Tudom felesleges itt tippelgetni de nincsen tiltva :-)reszemrol is a 250ft-320ft-os savba teszem.Lehet alom meg hulyeseg de en eddig is ide tettem.Most peldakat nem fogok irni innen a BET-rol mert lehetne sorolni a 0 erteku papirokat tobbszorosen tularazva.Itt meg van egy tokeeros tulajdonos es egy kivalo cegcsoport.
Igen es azert mert nem 100ft-os reszveny lesz ez az ertekteremto bejelentesek szepen bearazodnak.A mai hir is kapasbol 20mrd-30mrd ft kozotti arbevetel lesz.
Mi ebbol a tanulsag?Az,hogy oda teszik majd az arfolyamot ahova akarjak foleg,ha jon egy Jennison-hoz hasonlo intezmenyi vevo.Vagy akar a Jennison is elkezdhet boviteni.
AutoWallis Nyrt+topic