Szerintem semmi nem valtozott, a sztori tovabbra is elo. Ma mindent IS beadnak. Par speka rajatszik a hetvegi onkarmanyzati valasztasokra is, ez foleg az ML papiroknal latszik... mintha most vasarnap nem tiszta narancs lenne megint minden... kovetkezo heten szerintem megnyugszik az egesz piac es vissza is all minden...
Hát ez nagyon csúnya... Kis darabbal le lehet verni 27.2k-ra, vevők sehol, eladásra meg beállnak 28.2-re is 100db-bal. Megint a180 napost teszteljük? De a fő gond, hogy senki nem veszi a papírt, ezen a szinten sem. :(
Napira állítottam a tegnapi eladást, így nem dobott ki. De már eladtam egy részét, azt hiszem nem lesz itt semmi. Nektek sok sikert! Paci, nekem te vagy gyanús, hogy nősülsz, tudod, mindig a tettes terel. :D
Már nem 2017-'18-at írunk amikor a magyar piac ki volt hegyezve minden impulzusra. Tulajdonképpen akkor terjedt el talán a splitrally kifejezés, hiszen a piac, szinte minden változást, - legyen az funda vagy technikai- vételi erővel "hálálta" meg. Nos 2019 van nem elég már az h technika trükköt alkalmazva vevőt hozzanak 1-1 papírba, hírekkel kell ezt megtámogatni, akko' lép életbe a pozitív szcenárió, azaz létrejön a splitrally. Na most a Set esetében, és ezt most képzeld el úgy mint ha a boltban a polcok között sétálgatnál, fogták a terméket és a szemmagasságból (400-1000ft-os tartomány), letették az alsó polcra a tesco gazdaságos temékek közé. Az Akko terméke a legfelső polcon van, kicsit eldugva, 180cm alatt észre se veszi az átlagos vásárló ha pedig mégis, teljesen meghökken az árazástól (milyen drága), de látja h óriási csomagról van szó, egy keveset talán venne, de így az egészet egyben nem tudja megvásárolni. Ezért itt a splittel végre szemmagasságba lesz helyezve a termék, illetve a story kibontakozását is ettől a ponttól várjuk.
Konzumnál nem a splittel volt probléma hanem azzal, hogy hónapokig húzták azért, hogy aztán a splitre időzítve bedobják a fúziót amivel persze mindenki jól járt :-) Konzum splittel önmagában semmi probléma sem lett volna.
Akko Invest