Biztos vagyok benne,hogy a PORTI RATYI miatt is tart itt 1 kicsit az árfolyam(30-50ft),nagyon sok mindenkit be tud pánikoltatni,de miért csinálja azt nem értem.Nője nincs,családja utálja,barátai sincsenek csak a portfolios forum maradt neki.És az a legrosszabb,hogy minden topikban ott van.
TE szarszatyor!Tudom,hogy te vagy a PORTI GURU!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Nagyon nehéz meghatározni ezt, mert ha csak szigorúan a jelent nézzük, azt ami van és termel stb. akkor mondjuk 400-600 ft lehet talán. De geoterm várakozásokkal, a brutális miskolci vízhozammal, a szentlőrinci sikerrel, a metánégetős akvival már nagyon más a helyzet. Másrészt az ilyen elemzéseknél, amik különböző szcenáriókat vesznek figyelembe, hasraütésszerűen adják meg az egyes lehetőségek esélyét, másrészt sokkal több tényező számít, mint amit figyelembe tudnának venni. (Jövőbeli kutak átlagos hozama=?? , eib??......)
Nagyon nem tetszett az akkori riportban amikor az erste elemzoje kifejtette, hogy eddig a rv 800ft-ot ert.
500 a muanyag szekcio + 300 a geotherm tervek.
Egeszen odaig 1200 ft-os arrol beszeltek es csak utolag ismertek be hogy egy evig a szerintuk realis aron forogtak a papirok.
A mostani +150-300 forintos felarat sem a 800 ft-hoz tennem hozza, hanem csak a muanyag ipari vonalhoz, ami 500ft.
Persze ha a nagyobb hozam egy kicsit erosithet az arfolyamon, mondjuk kb 100 ft-ot, akkor ott vagyunk. (500+300+100/900)
Az tovabbi kerdes, hogy mennyivel jarul hozza az arfolyamhoz a jobb hozamu Sztlorinci kut,mennyivel a metanegeto eromu es mennyivel fognak hozzatenni a most folyo kutatasok, furasok.
Mindenki lapit, mint nyuszi a fuben. Homalyos utalasok vannak mindossze.
De akár kirakták, akár nem, nem tőzsdeguru az aki 5-10 nicket futtat.. Ráadásul ez már nem a szabad véleménynyilvánítás kategória, hanem befolyásolási kísérlet, provokáció.. ezt pedig sokan csak ideig-óráig tűrik el. Kárt okoz.
PANNERGY