Velem is rossz lóra tettél:)
Maximális amatőr vagyok.
Ha munkám engedi itt vagyok a gép előtt, ha nem, akkor bosszankodok hogy mit hagytam ki, mert utólag nagyon okos ám az ember:DD
Nem tudom, mert nekem az a véleményem, hogy ha nem tudok havi 2400 forintot kitermelni havonta a RealTime adatokra, akkor nem szabad tőzsdézni.
Ha meg nem a DT kereskedést választod, akkor meg a -15 perces is bőven elég.
Azonnali beszállót, mint a tegnapi 3300 alatti, szerintem nehéz megjátszani. Kivéve talán Bogi, meg HALIS.
De ők is a min. napi chartot tartják mértékadónak.
De én abszolút amatőr vagyok, úgyhogy majd ha felébrednek a többiek, akkor megmondják a tutit. :-)
"OTP elemzés
2012.05.22. 4:00
Folytatódott a pénteken megindult korrekció, amely során betöltésre került a szerdán megnyílt rés. Az amerikai piacok megugrása alapján számítani lehet a jó hangulat folytatódására, amely további emelkedést eredményezhet, azonban ha forgalom nem társul az emelkedéshez, akkor az elakadhat a 3600 forintnál, a 200 napos mozgóátlagnál. Csökkenés során támasz 3450, valamint alatta 3380 forintnál." link
A mai napra talán oldalazás 60-80 forintos különbséggel.
A jövő héten hétfő szűnnap.
Talán keddtől lesz emelkedés az osztalék miatt. link
köszi!
és mit tudtál beállítani magadnak,vannak beállítási lehetőségek is a real time-oknál? ha igen,gondolom regelős oldalak ezek.
esetleg van itt olyan,amin az otit is lehet figyelni realban? Én csak a forexpro-t tudom, de ha tudtok jobbat,szívesen veszem:-)
Halis!
Tegnap az mutatott irányt (jó irányt), amit leírtatok.
Figyeltem a DAX 6300-at, Bogi linkjén beállítottam amit kell, tudtam, hogy estére lesz egy csomó pénzem:)
Lett volna, ha a stop ki nem dob.
Mire hazaértem fél öt körül, már tudtam nincs pozim, Oti meg 5000 felett.
Nem rajtatok múlt, köszi.
Ma nincs kereskedés, véradás van, ha jön a vihar húzódjatok szélárnyékba....
Jó reggelt!