Egy ilyen új alkalmazás mindig sok gyermekbetegséget hordoz magában, tehát igenis az ügyfelek IS tesztelik, ilyen az élet. Érdekesség képpen elmesélem, hogy voltam olyan projekten, ahol úgy mentünk élesbe, hogy főleg a zöldmezős értékesítés volt tesztelve alaposan mert az volt a mondás, hogy egyelőre nincs is ügyfél aki mondjuk díjcsomagot váltana. A hóvégi számlázás is hátra volt sorolva, mert a számlázás csak egy idő múlva lesz esedékes. A behajtásí folyamatok meg jók lesznek több hónap múlva, hol vannak még attól a ügyfelek, hogy behajtásba kerüljenek. :D Persze ez rettenetes de akinek kára keletkezeik az azon kívűl, hogy itt kiventillálja magát szépen dokumentáljon minden egyes problémát és okozott kárt és adjon be kártérítési igényt.
OTP Singlemarket problémák, kérdések
Direktbroker - Régi böngészős felület, elvileg kivezetik majd
Smartbroker - Régi mobilos felület, elvileg kivezetik majd
Singlemarket - Új ökoszisztéma, böngészőben és mobilon is így hívják, még erőssen fejlesztés alatt.
Mindnkinek javaslom a singlemarket hibák jelzését az OTP felé, szoktak rá reagálni, legegyszerübb az általuk megadott emailcímre. (lásd app/böngésző) Reményem szerint még fognak bekerülni új, hasznos funkciók.
Ismert direkt/smart broker sajátosságok:
- a direktbroker megbízás csak direktbrokerben kezelhető/látható
- a smartbroker megbízás csak smartbrokerben kezelhető/látható
- fél évnél régebbi megbízás (pl egy régi stop) sehol nem látható de a telefonos ügyfélszolgálat ki tudja törölni