Hello!
Ha már Beze felhívta a figyelmet párszor az ezüstre - és úgy vettem észre többünket érdekel -, gondoltam nyitok neki egy topikot, ne máshol beszélgessünk róla! :)
Jön egy szár. munkanélküliség mutato meg egy USA gazdasag belassul. És aFED kamatot vágást helyez kilátásba és a gyertyákat abban pillanatban fel lehet dugni.... A pirosat is meg a kéket is😉😉
Igen a lépcsőn megy fel és lifttel jön le ... csak ez néha lifttel megy fel is. Gratula ilyen a tőzsdet ... valakinek veszíteni kell hogy valaki nyerni tudjon. Ha Én elmondom mennyit kerestem a shorton és mennyit longon. ... longon többet.
Sziasztok ! Február végén kezdtem az aranyat shortolni, ha már lemaradtam a nagy menetelésröl. Minden kitörést shortoltam 5000 felett. Kb. 30 pozícióm volt mind lefelé. Minden tiszteletem a tietek! Elképesztő mennyi információt össze tudtok szedni. A fundához lövésem sincs. Amúgy is full amatőr vagyok. A technikai részét meg nem nagyon kedvelitek,ahogy olvasgattam. De, ha mégis ránéztek a havi chartra, több mint egy éve rakja a zóld gyertyákat és még egy rsi-t is odaszúrtok, akkor látszik, hogy nem volt már hova menni. Én úgy voltam vele, hogy a márciusi gyertya biztosan piros lesz. És megkockáztatom, hogy az áprilisi is.
Commodities down . Hónapokig tarthat miután indulna a rakéta … Miners ugyanúgy ciklikusan mozognak . Szóval ez nem pár napos történet lesz . Nem biztos hogy sietni kell itt venni bármit is . Pozikat meg még mindig nem árt fedezni … Az esés is olyan Zig-zagos mint emelkedés..uff