https://www.portfolio.hu/uzlet/20200402/3-milliard-forintert-bocsatana-ki-kotvenyt-az-autowallis-423686 Április 9-én hozhatják forgalomba az AutoWallis legfeljebb 3 milliárd forint névértékben kibocsátott kötvényét, mely a Növekedési Kötvényprogram keretein belül történne. Hitelek és lízing keretek kiváltására használhatja a frissen beérkező tőkét a társaság. Az AutoWallis ezúton közzéteszi a Magyar Nemzeti Bank Növekedési Kötvényprogramjának (NKP) keretében kibocsátandó kötvényeire vonatozó információs összeállítást. Az AutoWallis felhívja a befektetők figyelmét, hogy jelen közlemény kizárólag tájékoztatási célt szolgál, az aukció során ajánlatot kizárólag azok a minősített befektetők tehetnek, amelyek számára az AutoWallis az információs összeállítást forgalmazója, az OTP Bank útján eljuttatta.A Kibocsátó igazgatósága az 1/2020. (IV.01) sz. határozatával módosított 1/2019. (XII.03.). sz. határozatával a Magyar Nemzeti Bank Növekedési Kötvényprogramjának keretében kötvények kibocsátásáról és forgalomba hozataláról határozott.Az aukciót követően összesen legfeljebb 60 darab, legfeljebb 3.000.000.000,- Ft, össznévértékű, AutoWallis NKP Kötvény 2030/I. elnevezésű kötvény kerül kibocsátásra nyilvános – de tájékoztató közzététele alól mentesített – ajánlattétel útján, aukciós eljárással az információs összeállításban meghatározott minősített befektetők részére. A felajánlott Kötvények egyenként 50.000.000 forint névértékű, névre szóló, fix kamatozású, dematerializált kötvények. A kötvények kibocsátásának elsődleges célja a kibocsátó leányvállalatai meglévő hiteleinek és/vagy operatív lízing kereteinek kiváltása.A forgalomba hozatalra 2020. április 9. napján kerül sor. A Kibocsátó a forgalomba hozatalt követően kérelmezni fogja a kötvények bevezetését a BÉT Xbond piacára az NKP program feltételei szerint. A Kötvények a Budapesti Értéktőzsdén kívül más szabályozott piacra nem kerülnek bevezetésre.Az AutoWallis részvénye jelenleg egy százalékot emelkedik a tőzsdén, azonban idén így is 20 százalékos esést könyvelhetett eddig el.
Valószínű, hogy idén lesz még "akvi" (nem is egy) mert a következő hónapokban számos gyengébb szereplő fog elhullani a piacon amiből az AW idővel profitálni fog. (Természetesen nem holnapután hanem középtávon). Ilyen az élet sajnos. Nagyon kevés autós cég mögött áll olyan tőkeerős csoport amelyik nehéz piaci környezetben is képes akár hosszú távon is működtetni a vállalkozását.
Ezzel függetlenítik magukat az aktuális pénzügyi kockázatoktól, illetve lehetőség nyílik bizonyos ügyletek refinanszírozására is. A kötelezettségvállalás elszámolása pedig javíthat a mérlegen. Ez szerintem jó döntés most.
Jaguár - LR évek óta a Tata Motors tulajdonában van és a gyártást is folyamatos kiszervezik, kiszervezték. Másfél éve nyitották Nyitrán az egyik legnagyobb LR gyárat. A Jaguár-LR egyre inkább annyira angol mint te :-)
https://autopro.hu/gyartok/tovabb-halad-az-elektrifikacio-utjan-a-jaguar-land-rover/332989 Az angol-indiai autógyártó folytatni készül modellpalettája már megkezdett elektrifikációját. Az új villanyhajtású típusok gyártását előkészítendő a vállalat körülbelül egymilliárd fontot fektet az angliai Castle Bromwich falvában és a Solihull városában található létesítményeinek átalakítására.
Valami b@romarcú ahelyett, hogy várt volna kb. 5 percet, pánikrohamot kapott és kiöntötte. Nekem jó, ő viszont a sietsége miatt bukott néhány 100 k froncsit😄 (sose tudtam ezt megérteni miért nem várja meg valaki a vevőket, összeomlott a világ, vagy mi történt reggel?)
AutoWallis Nyrt+topic