Az utolsó jelentés alapján : Saját tőke összesen 4 675 577 000, tehát 4,67 mrd HUF. Akkor így kevés az egy részvényre jutó. Csak arra voltam kíváncsi, hogy esetleges kivezetésnél mi lenne a nagyobb. A saját tőke vagy pl. a 180 napos stb. EPS egyébként 1,69HUF.
Ez a nemzetkozi kapcsolatrendszer egyelore nem hozott semmilyen elonyt.Pedig lehetosegek lennenek boven. 170ft-os kivezetesben szerintem sokan benne lennenek:-)de mivel hosszutavra terveznek ezert nem opcio.
Képtelen vagyok elhinni, hogy itt minden az alapvető piaci érdekek ellen fog továbbra is menni akár már rövidtávon is. ..mi lesz pl. a munkavállalói rv programmal? Ahogy minket, úgy a menedzsereket se hagyhatja hidegen saját rv opciójuk értékvesztése... Vagy most tényleg: kidobott pénz lesz a prémium kategoriába való bevezetés komoly költsége? S azt sem hiszem, h ilyen szinten nemzetközi kapcsolatokkal rendelkező cégcsoportnak érdeke saját részvényeinek szánalmas szereplése, esetleges szégyenteljes kivezetése, vagy az, hogy ezen csámcsogjon majd a gazdasági média.... Ez nem Norbi.. Vagy tévednék?
Ne vegyen kedves bátyám, már én is megbántam hogy ide ültem fúl tőkével, de nekünk már nincs mit tenni várni kell, de ki tudja meddig leszünk ide ragadva.
AutoWallis Nyrt+topic