Nekem is 1 ,6 GL+ elefántcsont- fekete tetővel újonnan 4,24 milla volt. Most 31000 kilométerrel makulátlan szinte szalon állapotban 4,4 ért simán vinnék 😃 Azért figyeld meg ez a mild hibridnek csúfolt akármi ,ami most fut 5 és fél millióért, 3 év múlva mennyit fog érni?? közel sem annyit mint az 1,6 szívók!!!👍 Persze pörgősebbek meg jobban gyorsul ,de ott a fogyasztásban és a tízéves szervizintervallumban meg is van az ára😃 Amúgy meg mire nem elég a 120 lóerő, és az örökéletű szívómotor!!??
Amugy bovebb a fekszereltseg. Alap feher zafira 5.8ert volt, disztarcsaval. Aztan kihivtak egy pest megyei ceghez, az volt az elso uj zafira akkor. Vagy elso par darab. Meglattuk lecsaptunk ra. 3honappal kesobb akartak oda adni, mert kovetkezo evi modell volt es bemutato auto full felszerelve. Inkabb kifizettuk a hetet erte, de annyi pluszt kaptunk cserebe, hogy 20-30extrat fel tudnek sorolni alap modellhez
jaja, nagyon durva. Drágábban el tudnám az adni az enyémet 2 évesen 20ekmrel, mint amennyiért vettem. Szomszédom most vett egy 3 évest, 30ekm, sima fehér, gl+, 4,5. Mondom what?? Aszondja az új ára 5 felett volt, azt mondták neki a kereskedésben. Nem akartam letörni szegényt, hogy az első gazdája 4.2ért vette zsír újan... A mostaniban turbo motor van meg kamu hibrid rendszer és 5,5 körül van a gl+, bő 1 millát drágult 2-3 év alatt újonnan. Ezért lehet eladni annyiért most, mint vettük 2-3 éve.
Szerintem mivel megtakaritunk, normalis, hogy gazdasagossagot is nezunk, ugyanis a tozsden is esszeruen probakunk vasarolni. Aki tozsdezik, megtakarit is, ezert nem szorjuk el frleslegesen a penzt. Es az auto hatalmas amortizacio. Kihozod a szalonbol -1milla, egy ev mulva meg egy milla, addig koltesz eves dijat is ra, fenntartasi dijat, uzembehelyezest. Majd vizsgakat is
Szerintem is jó, és ésszerű ár -érték arányú választás. Múlt héten voltunk közel 200 km es kiránduláson, két fő semmi csomag, végig főút. 90- 95 ös tempomat 4,8 literes fogyasztás, amúgy öt és fél körül kijön mindenképp autópálya nélkül ,de oda évente egyszer -kétszer ha rámegyek😉
Nálam is úgy gondolom az ésszerűség döntött bő három éve amikor vettem új vitarát 😉 Na és melyik az az autómárka amelyik három -négy évesen is új árban el lehet adni!? Természetesen a Vitara ,tőlem is kérték jópáran így háromévesen 32 ezer kilométerrel új áráért, de nem adom nekem ez tökéletesen megfelel 😉 Nyáron én sem sokat használom, mivel van nagytestű túrarobogó ,azzal csavargunk kedvesemmel inkább 😉
Érdekes ez autó dolog Én évekig hajtottam "céges" F astrával, és csak néztem az "ügyfelek" csodajárgányait. Volt aki munkanélkülire is bejelentette magát, de w12-es Q7-el jelent meg ellenőrzésen. Persze nagy a diffi, hogy ki tekinti státusszimbólumnak és ki célszerszámnak az autót, de a "farokstimuláns" hatás meggyőződésem mindenkiben benne van, max van aki ésszel is kompenzál :)
Kisbüfik topikja