Nincs tévénk, így le vagyok maradva kissé. Ha jól értem, az olvasó kollégák azon aggódnak, hogy a homokos népek megtérítik a gyermekeiket. Szerintem ez nem reális, viszont érdemes volna eltűnődni az aggódóknak a látens beállítottságukon. Ideális nap van egy coming out-hoz.
Szerintem az egészben itt (Pf) főleg azt kell látni, hogy a szarból pénzt csinálni leginkább az osztrákok tudnak. Bécs olyan kulturális világváros, amilyen Bp talán sosem lesz, nyilván jól kiszámították, hogy a verseny után még az eszkimó igluban is erről szól majd a beszéd- függetlenül egyébként a zenei minőségtől.
A popzene egy üzleti vállalkozás, a megjelenésért, kattintásokért folyik a küzdelem, a harcot pedig zömében nem az előadók vagy ha tetszik művészek vívják, hanem a menedzserek, szerkesztők, háttéremberek. Miből mit lehet kihozni? Mire harap a közvélemény? Hát erre pl. harapott ...
---
Az európai kultúrválság kérdésével még egyet is érthetek, megjegyezve, hogy háromezer éves történet lassan (az Iliász már az arisztokrácia válságtapasztalatának fénytörésében ábrázolja Trója ostromának egy epizódját). Jól tudjuk, hogy az antikvitás idején elterjedt volt a biszexuális- homoszexuális attitűd. Már Akhilleusznak sem unokaöccse a Patroklosz, ahogy a Trója c. amerikai giccsben szerepel. Platón Lakomája mindennél ékesebben érvel a homoszexualitás mellett. A rómaiak persze dettó.
De a hanyatló nyugat- egészséges kelet ötlet sem tűnik túl jónak, mert pl. az törökök sem vetették meg az ánuszt. Arany pl. jól tudja ezt a Szondi két apródjában:
"Mért nem jön a Szondi két dalnoka, mért?
Bülbül-szavu rózsák két mennyei bokra?
Hadd fűzne dalokból gyöngysorba füzért,
Odaillőt egy huri nyakra!" stb.
Az esemény csak huszadrangú ürügy volt a háttérben megbúvó ötletgazdáknak arra, hogy átadhassák a jól előkészített és nem is burkolt üzenetüket a GYEREKEK felé: "Ha szakállas néni leszel, te is a nyertesekhez tartozol majd!"
Ismét a normálisok feje főhet, hogy miként magyarázzák meg ezt az aljas módon kitervelt provokációt a gyermekeiknek.
Na pont ezt akartam mondani, ki tudja, hogy ez a derék szakállas hommer hogy lett azzá, aki. Lehet, hogy ezerszer vállalhatóbb a
története, mint pár gurigás figurának.
Teljesen igaz, amit írsz, engem is a túlzásokba esés és a műviség zavar, de az nagyon. Meg hogy erre ekkora vételi készség mutatkozik. Valósággal kajálja a jónép...
Ok, nem választották. Nem is ítélem el őket, ilyenek és kész. De ne tolják a képembe a szakállas fizimiskájukat meg a műmellüket női ruhába bújva egy nem erről szóló TV műsorban, mert nem tartom természetesnek, sőt, kifejezetten undorodom a dologtól. A tolószékes példa meg egyáltalán nem ideillő. Mért nem sarkítod mindjárt úgy ki, hogy tulajdonképpen egy bérgyilkos volt az illető, akinek véletlenül sikerült saját magát lábon lőnie és azért nyomorodott meg. Nincs általános ember, csak egyedi esetek, de általánosít az ember és eszerint a testi fogyatékosság szánalmat, sajnálatot vált ki. De ha tudom, hogy az adott illető holtrészegen zuhant ki az emeletről, ráadásul évek óta keményen ivott és kész csoda, hogy csak most fogyott el a szerencséje, hát akkor már nem is szánom annyira...
volt benne némi Marlene Dittriches, nekem nem tetszett de sejtettem hogy megnyeri
idén feltűnően sok ilyen-olyan kisebbségi adta el magát a nemzetek színeiben
Egyetértek Veled is, szülőként és "normális" emberként ösztönösen én is hasonlókat gondolok, mint never-give-up a nyitó hozzászólásában.
Engem azt hiszem nem is a másság ténye zavar, hanem a másság eszelősen torz, kifordított, természetellenes külsőségekben való megjelenési módja, mint a tegnapi elóadás(ok) külsőségei is.
Szakállas transzfesztita győzött az idei eurovízión