Olyan mintha a menedzsment utánam a vízözönt játszana, és direkt bedöntené az egészet maga mögött. Mi más magyarázza, hogy senki nem állt ki egy hivatalos magyarázattal, nem irányították át a domaint egy ideiglenes oldalra, amire kiírnak két megnyugtató sort stb.
Pusztán csak jólárasítják egy gyors duplázáshoz a részvényt. A Bifes tartozást pikk-pakk kipengetik és máris duruzsolnak ismét a szerverek és csillog-villog a honlap. A sokk hatására pedig limites emelkedések lesznek napokig. A Rahi fiú nem fog segget csinálni a szájából, pénze pedig bármihez van.
Az az ijesztő, hogy a tulajdonosok eltűnése és hallgatása tényleg csődre utal. Ha ez nem lenne én megint bepróbáltam volna a napi aljat, de így felejtős.
Szerintem nincs semmiféle kamuvevő, meg professzionális tömő, csak reményt vesztett eladók.
Szóval:
- telefonos üfsz elérhetetlen napok óta,
- személyes üfsz zárva (talán nem mától, hanem már hétfő óta?),
- e-mailekre nem válszolnap napok (hetek) óta,
- egyetlen szerverük sem működik kb. tegnap 5 óta.
Azaz sem élőben, sem élőszóban, sem elektronikusan nem elérhető a szolgáltatód.
Nincs backup site, nincs közlemény, nincs sajtókommüniké, nem tudsz elérni egyetlen egy embert, alkalmazottat, portás bácsit, takarító nénit a cégnél ... tehát nincs semmi. Nincs SEMMI - szó szerint.
| "csak egy őrült számtech szaki" | hirdetéseim: link | ADATMENTÉS: HDD, SSD | DELL & LENOVO ez az... |"
sok banknál voltam már ügyfél, több csak szeretné, ha ilyen rendszere lenne....végülis 11 hónap alatt kb 10x állt le, néha csak pár percre, de az utóbbi 2 hétben határozottan többször
BTEL (Business Telecom)
link