011. április 20.-tól Masterplast Nyrt. néven működik tovább a Masterplast Group Zrt., a váltás része a társaság középtávú stratégiájának. A vállalat az első negyedévben 13,1 millió eurós bevételt ért el, amely megfelel az előzetes terveknek.
Nyilvánosan működő részvénytársasággá alakult át 2011. április 20.-tól a Masterplast Group Zrt. A működési forma váltással együtt átalakult a vállalat legfelső vezetése is. Létrejött az Igazgatótanács, amely ellátja az igazgatóság és a felügyelőbizottság feladatait. Az Igazgatótanács elnöke Tibor Dávid, alelnöke pedig Ács Balázs. Létrejött az Audit bizottság is, amelyben az Igazgatótanács független tagjai - Bojár Gábor, Dr. Gara Iván, és Andrew Szőnyi - kaptak helyet.
"A jelenlegi átalakulás szerves része a vállalat középtávú stratégiájának" - jelentette ki a változással kapcsolatban Tibor Dávid, a Masterplast Nyrt. Igazgatótanácsának elnöke. "A cég fejlődése már évek óta ezen stratégia alapján történik, és amint elérkezettnek látjuk az időt újabb jelentős lépést teszünk a tőzsdei bevezetés irányába" - tette hozzá Tibor Dávid.
A Masterplast Nyrt. 2011. első negyedévében 13,125 millió eurós bevételt ért el, amely megegyezik az előzetes célkitűzésekkel, és csak minimális mértékben marad el az egy évvel korábbi, 13,302 millió eurós forgalomtól. "Elégedettek lehetünk az első három hónappal, hiszen annak ellenére, hogy az elmúlt évben végrehajtott racionalizálás miatt kevesebb leányvállalattal dolgoztunk, sikerült megismételni a tavalyi bevételt" - közölte az első három hónap eredményeivel kapcsolatban Tibor Dávid.
Háttérinformáció:
Az 1997-ben alapított Masterplast csoport a közép-kelet-európai régió egyik vezető építőanyag gyártó és forgalmazó vállalata. A cégcsoport 12 országban rendelkezik saját tulajdonú leányvállalattal. A vállalat 2010-es árbevétele 85,2 millió euró volt. A társaság 2008 óta tagja a Budapesti Értéktőzsde Tőzsdeképes Cégek Klubjának.
Az nem jelent semmit...2007-ben aktívi tag voltam itt en is...de ha megnézed a mostani regemet,láthatod hogy en is nemreg tértem ide vissza....persze olvastam eddig is,csak nem szóltam hozzá....
Talán a közhely attól közhely , hogy mindenki számára nyilvánvalóak ezek a dolgok ( lehet, hogy mert pont a témában írt valamelyiket írásomat olvassák egyesek, akár te is btw) , ennek ellenére megy a rally. Nincs új amit a témában el lehetne mondani racionális érvként amellett , hogy nem ér annyit a papír , amennyiért veszik és lehet , hogy elektromosban ülsz minden nap , én viszont több típusban ültem már ugyan nem minden nap , de nem véletlen , hogy nem váltottam eddig.
Jó neked, hogy abban ülsz. Én is nagyon vágyom egyre. De néha meglátogatom vidéken a szüleimet, és nagyon nem szeretnék közben tölteni. Ezért a kövi autóm még egy jó kis benzines lesz, és a megspórolt pénzből ugyanolyan komfortosan, de kb. 10 évig "ingyen" benzinnel megyek. TheMan kolléga sok közhelyet puffogtat, de a közhely már csak arról ismerszik meg, hogy van benne sok igazság is. Ugye nem gondoltad, hogy Paksot csak azért bővítik, hogy Méhszaros több megbízást kaphasson és a napelemeket meg azért, mert olyan jóindulatú az állam? Ha mindenki átülne elektromosba, igencsak áramhiány lenne. Többek között Umberto Eco-nak van egy olyan elmélete, hogy addig jók a dolgok, amíg csak szűk réteg használja őket. :)
Ennyi közhelypuffogtatast es hamis, idejetmult dolgot egy posztban bakker 😀 Latszik, te sem elektromos autoban ulsz, es nem vagy kepben... en abban ulok, es gyokereresen maskepp latom a dolgokat.
Ha fog tudni annyit, egyelőre az akksi gyártói kapacitások messze elmaradnak az elvárt növekedési ütemtől, a kobalt és a tantál kibányászása ugyanis borzasztóan környezetromboló extrém nehéz és szennyező feladat. A Tesla meg nem jobb egy Skodánál sem. A "motorja jobb" , de az összeszerelési minősége, a felhasznált anyagok gyatrák, nem hiába mennek még mindig a német prémiumok a gazdagok körében is, inkább abból vesznek egy mild hibridet. Ezen felül nincs elég elektromos áram termelő kapacitás, se töltő kapacitás, ami kezelni tudná az akkora többlet elektromos igényt, ami autó darabszám legyártása már megérné a Tesla gyár működtetését. Továbbra is a világban mindenhol csak az állami támogatások miatt megy, anélkül piacképtelen. De ennek semmi köze a masterhez :)
Azért azt se felejtsük el, higy idén a Tesla már közel 1 millió elektromos autót fog tudni gyártani, a volkswagennél meg most barátkoznak a gondolattal, hogy a kitűzött 300 k db helyett csak 100 k-t tudnak legyártani.
Masterplast
011. április 20.-tól Masterplast Nyrt. néven működik tovább a Masterplast Group Zrt., a váltás része a társaság középtávú stratégiájának. A vállalat az első negyedévben 13,1 millió eurós bevételt ért el, amely megfelel az előzetes terveknek.
Nyilvánosan működő részvénytársasággá alakult át 2011. április 20.-tól a Masterplast Group Zrt. A működési forma váltással együtt átalakult a vállalat legfelső vezetése is. Létrejött az Igazgatótanács, amely ellátja az igazgatóság és a felügyelőbizottság feladatait. Az Igazgatótanács elnöke Tibor Dávid, alelnöke pedig Ács Balázs. Létrejött az Audit bizottság is, amelyben az Igazgatótanács független tagjai - Bojár Gábor, Dr. Gara Iván, és Andrew Szőnyi - kaptak helyet.
"A jelenlegi átalakulás szerves része a vállalat középtávú stratégiájának" - jelentette ki a változással kapcsolatban Tibor Dávid, a Masterplast Nyrt. Igazgatótanácsának elnöke. "A cég fejlődése már évek óta ezen stratégia alapján történik, és amint elérkezettnek látjuk az időt újabb jelentős lépést teszünk a tőzsdei bevezetés irányába" - tette hozzá Tibor Dávid.
A Masterplast Nyrt. 2011. első negyedévében 13,125 millió eurós bevételt ért el, amely megegyezik az előzetes célkitűzésekkel, és csak minimális mértékben marad el az egy évvel korábbi, 13,302 millió eurós forgalomtól. "Elégedettek lehetünk az első három hónappal, hiszen annak ellenére, hogy az elmúlt évben végrehajtott racionalizálás miatt kevesebb leányvállalattal dolgoztunk, sikerült megismételni a tavalyi bevételt" - közölte az első három hónap eredményeivel kapcsolatban Tibor Dávid.
Háttérinformáció:
Az 1997-ben alapított Masterplast csoport a közép-kelet-európai régió egyik vezető építőanyag gyártó és forgalmazó vállalata. A cégcsoport 12 országban rendelkezik saját tulajdonú leányvállalattal. A vállalat 2010-es árbevétele 85,2 millió euró volt. A társaság 2008 óta tagja a Budapesti Értéktőzsde Tőzsdeképes Cégek Klubjának.