Szia! Az Admiral Markets-et tudom ajánlani, ami megfelel a kritériumaidnak.
Regisztráció: 2012-09-25 16:14:54
Hozzászólások száma: 48
Utolsó hozzászólás: 2020-12-23 07:46
Kérem, kezeljenek a 2014/65 / EU ("MiFID II") irányelvvel összhangban szakmainak választott ügyfélként, a meglévő számlám és a jövőbeli számlám tekintetében az Admiral Markets-nél. .Megerősítem, hogy megegyezek a következő kritériáknak (jelöld mindet, amelyik érvényes): ¤ Az elmúlt négy (4) negyedévben negyedévente átlagosan 10 tőkeáttételes megbízást indítottam az Admiral Markets-nél és/vagy más szolgáltatóknál, és a megbízások névleges értéke átlagosan meghaladta a 20.000 eurót. ¤ A pénzügyi eszköz portfólióm, beleértve a készpénz betéteket és a pénzügyi eszközöket is, meghaladja az 500 000 eurót (az Admiral Markets-nél és más szolgáltatóknál); ¤ A pénzügyi szektorban dolgozom vagy dolgoztam legalább egy évig professzionális pozícióban, amely megköveteli a CFD és Forex kereskedéshez kapcsolódó háttértudást. (például banki, befektetői szektor vagy független szakmai háttér) A szakmai ügyfél minősítésért való jelentkezésem által megerősítem, hogy rendelkezem a szükséges tudással és tapasztalattal a CFD és Forex kereskedéssel kapcsolatban, továbbá azt, hogy ez a befektetési céljaimmal összhangban van, valamint azt is, hogy pénzügyi forrásaim lehetővé teszik az ezzel járó kockázatok viselését. Megerősítem, hogy szakmai ügyfélként kötelességem haladéktalanul értesíteni az Admiral Markets-tminden olyan változásról, amely befolyásolja a szakmai ügyfél besorolásomat.FIGYELMEZTETÉS A SZAKMAI VAGY LAKOSSÁGI BESOROLÁSRA VONATKOZÓAN A szakmai ügyfelek és a lakossági ügyfelek közötti legfontosabb különbségek a szabályozói védelem vonatkozásában a következőképp foglalhatók össze: 1. A kommunikáció a szakmai ügyfelekkel, beleértve az általunk készített pénzügyi promóciókat, nem tartoznak a 2014/65/EU irányelv (MiFID 2) által előírt valamennyi követelmény hatálya alá, a lakossági ügyfelekkel való kommunikációt tekintve. 2. A lakossági ügyfelek vonatkozásában kötelező tájékoztató rendelkezések az Admiral Markets-ről, annak szolgáltatásiról és a díjazásról, nem teljes egészében kötelezőek a szakmai ügyfelek tekintetében. Továbbá, az Admiral Markets szakmai ügyfeleknek történő jelentési kötelezettsége szűkebb, mint a lakossági ügyfelek számára. 3. A szakmai ügyfelek nem feltétlenül jogosultak panasz benyújtására a fogyasztóvédelmi szervezetek felé (pl. Pénzügyi Ombudsman Szolgálat ("FOS") az Egyesült Királyságban vagy az Észt Fogyasztóvédelmi Hatóság (Consumer Protection Board of Estonia)). Amennyiben személyes minőségben kereskedsz fogyasztóként, akkor továbbra is jogosult lehetsz a fogyasztóvédelmi szervezetek szolgáltatására. 4. Az Admiral Markets nem feltétlenül köteles figyelmeztetést adni a szakmai ügyfeleknek, ha az Admiral Markets nem tudja megállapítani az adott szolgáltatások vagy termékek tekintetében az alkalmasságot. 5. Amikor a szakmai ügyfelek számára a legjobb végrehajtást nyújtjuk, mind a lakossági ügyfeleknek, mind a szakmai ügyfeleknek a szabályozási követelményeknek megfelelően a legjobb végrehajtást kell kapniuk, de a döntő tényezők eltérőek lehetnek A szakmai ügyfelek számára ugyanis az Admiral Markets nem köteles a tranzakció teljes árát és költségeit rangsorolni, amennyiben úgy véli, hogy más végrehajtási tényezők fontosabbak lehetnek a legjobb végrehajtás megvalósításakor. 6. Az Európai Értékpapír-piaci Felügyeleti Hatóság által időről-időre alkalmazott termékbeavatkozási intézkedések, és az illetékes nemzeti hatóságok által a lakossági ügyfelek védelme érdekében elfogadott egyéb intézkedések nem feltétlenül alkalmazandók a szakmai ügyfelekre. Azzal, hogy szakmai ügyfelként történő besorolásomat kérvényezem, lemondok a lakossági ügyfeleknek biztosított releváns védelemről, és tisztában vagyok az erről való lemondás következményeivel.Kijelentem, hogy elolvastam és megértettem a szakmai ügyfél minősítésből eredő jogok elvesztésére vonatkozó figyelmeztetést. |