Nem lennék ebben olyan biztos. A Sunderlandi gyár mellett giga beruházás van (AESC), a beruházó Francia üzeme is indulgat és Spanyolországban is terveznek beruházni. Ezek a beruházások már az elektro mobilitásra menek rá. Dübörgő aksigyárak stb. A jelenlegi elbocsátások szerintem egy termeészetes része az átállásnak. Sajnos a villanyaos kocsik harmada annyi alkatrészből állnak, és ez persze nagyon gyorsan a beszállítokat is érinteni fogja, de az új beruházások sok embert át fognak venni. Az Audis elbocsátások híre terjed, mégis költi a cég a pénzt a facebook hírdetésekre, hogy toboroz. A Renault csoport a következő években tudomásom szerint 30 új modellt szeretne piacra dobni (mind elektromos). Remélem venni fogják :)
Vannak olyan cégek is, ahol az ígérgetésnek köszönhetően jönnek a befektetők és az így szerzett tőkéből próbálják megoldani a problémákat, fejleszteni. Mint egy önbeteljesítő jóslat. Ha így fogod fel, akkor eleve hátrányban van aki nem szépít. Számomra az lenne az érdekes, hogy ha szépítenek is, tudják-e hozni utána a számokat, mert ha valakiről tudni, hogy igen, akkor oda szeretnék befektetni :)
Próbáltam olcsón venni, de nem bírtam tartani a lépést az emelkedéssel... SEbaj mondom megveszem kerül amibe kerül, mert ez menni fog és később még ez a 300 is olcsó lesz.
Korábban már írtam, hogy hosszú távon szerintem elég megérős papír... amíg eseget addig spekumaci veszeget. Akinek reál árfolam, és egy jó kis beketetői platform kell annak javaslom az IBKR-t az itteni előfizetés heylet. Jó kereskedést mindenkinek!