Ráadásul semmit nem tudnak mondani arról sem, hogy egyáltalán elérhetőek lesznek-e újra a certifikátok, és ha igen mikor. Decemberben próbáltam érdeklődni, hogy mi történik, ha hosszútávon meg akarom tartani az akkor még meglévő certifikátjaimat, de azt sem tudták garantálni, hogy nem válik köddé az összes papír 2021 januárjával és veszik el a pénz, úgyhogy inkább eladtam. Egyébként a szolgáltatásukkal alapvetően meg vagyok elégedve, de az ügyfélszolgálat inkompetenciája és az ilyen szintű fogalmatlanság dűhítő.. ez már nem az első eset.
KBC-nél a friss közlemény szerint határozatlan időre szünetel a Franfurt Certifikát piac elérhetősége. Ennek a hátteréről valakinek nincs esetleg bővebb infója? Az ügyfélszolgálat (ez ügyben is) kritikán aluli.
Kiszótárazni én is ki tudom, de ennél szofisztikáltabb fordításra gondoltam azért :) reméltem, hogy itt esetleg vannak akik használják rendszeresen és tudnak ebben segíteni