Oldiesman

Regisztráció: 2023-10-12 17:26:48

Hozzászólások száma: 4

Utolsó hozzászólás: 2024-01-23 10:55


Tapasztalat: 3
Aktivitás: 1
Népszerűség: 5

Kedvenc topikok db Utolsó hozzászólás

376 835
hétfő, 14:38
1 285 751
hétfő, 14:54
5 803
vasárnap, 22:24
160 743
hétfő, 14:44

utolsó 20 hozzászólás

K&H Értékpapír (KBC Equitas) 2024. 01. 23. 10:55
Még türelemmel várom a fejlesztések eredményeit.
Az EQUITAS-nál is évek kellettek a jó és stabil rendszer kifejlesztéséhez.
Közben mi userek mindig alkalmazkodtunk, mint az életben és a tőzsdéken is mindenhez.
Remélem -tényleg- igényes fejlesztéssel sikerül új  gyorsabb és átláthatóbb felületet kialakítani.
Vették  az elégedetlenségi  jelzéseinket, ennek  eredménye a kereskedési jutalék kedvezmény adása, amely  ideiglenesen feledteti a bosszúságokat.
A  Mobilapp  működési sebessége, és egy pár működésbeli hiányosság viszonylag olcsón, és gyorsan javítható,  a kapcsolati sebesség növeléssel, szerverkapacitással, stb..... Szóval ha akarják, lesz belőle piacképes szolgáltatás ismét. 
Jó, hogy visszajelezték, ezen már dolgoznak........
K&H Értékpapír (KBC Equitas) 2024. 01. 11. 21:03
A mobiltraderen kívüli push üzenetet keress. (Bal felső sarok-Androidnál)
K&H Értékpapír (KBC Equitas) 2024. 01. 11. 21:00
Elkezdtem keresni, Mindenképpen tesztelem előtte demo módban az új szolgáltatót.
K&H Értékpapír (KBC Equitas) 2024. 01. 11. 20:53
Tényleg egy évtizedes visszalépés az EQUITAS  felületeihez képest.  Lassú mind a mobiltelefonos, mind a webtrader alkalmazás,  az eddigi megszokott lényeges  program elemek is  hiányoznak. 
Rászántam 3 délutánt, hogy ne alkossak véleményt a szoftverek alapos megismerése nélkül. A legnagyobb csalódás, hogy megbízást nem lehet módosítani, csak törölni, és újra felvinni a rendszerbe.......percekig tartó  kínlódás. Az SMS-ek hol jönnek, hol nem , vagy csak  akár órákkal azután, hogy aktuális lett volna. Miért fontos Prágából küldeni az SMS-t?
Szerintem a piac szabályai szerint -amennyiben nem tesz közzé a KH értékpapír egy fejlesztési programot, amivel garantálja  a felületek használhatóságát, akkor búcsúzunk egymástól. 
Nincs annál drágább egy szolgáltatónak, mint megvenni egy ügyfél tömeget, amelyik  csalódásában rövidesen lemorzsolódik......

friss hírek További hírek