Topiknyitó: Dodo34 2017. 09. 04. 10:15

Stooq  

Nálam reggel óta nem működik. Tegnap este még ment?!Másnál se megy,
Rendezés:
Hozzászólások oldalanként:
PImre 2018. 11. 30. 09:29
#21
Sziasztok, 2 napja nem jön be nálam a Stooq.com. Azt írja a rendszer, hogy "A(z) stooq.com túl hosszú ideje nem válaszol."
Minden más oldal elérhető. 
Szerintetek a Stooq.com állt le, vagy az én rendszeremben keressem a hibát? Ha az utóbbi a helyzet, akkor mit javasoltok?
Stiv
Stiv 2018. 11. 30. 10:44
Előzmény: #21  PImre
#22
Nekem bejön az oldal (Chrome), az előzmények törlése talán segít.(ccleaner futtatása)
Vagy wise registry cleaner-t,
vagy megpróbálni firefox-al ,
ha így se akkor (Hide my IP-vel )
PImre 2018. 12. 03. 22:59
Előzmény: #22  Stiv
#23
Köszönöm a választ. Én is Chrome-ot használok alapból, de a FF-al sem jött be. A Ccleaner sem segített, viszont az IP címmel való babrálás igen. Még nem találtam meg az igazi Hide verziót, de egy ingyenes próbaverzióval már bejön az oldal.
Érdekesség: A routeremen keresztül fix IP címem miatt nem jön be a Stooq egyik eszközön sem. Véletlenül vettem észre, hogy a mobilomon a városban bejött, ahol ugye a saját előfizetésével megy. Erre kipróbáltam idehaza hotspottal a laptopomon, és azon is működött.
Már csak egyet nem értek. Néhány napja regisztrálni akartam, és emailben megkérdeztem, hol lehet letölteni a regisztrációs űrlapot. Visszajött a válasz, hogy ez egyelőre csak a Lengyeleknek van fenntartva. És onnantól nem volt kapcsolat.
Nem szeretem az összeesküvés elméleteket, de azért gyanús volt. Lehet, hogy véletlen egybeesés, de furcsa.
d_mode
d_mode 2018. 12. 04. 01:29
Előzmény: #23  PImre
#24
Explorert használj a stooq-hoz.
szarvasvadasz
szarvasvadasz 2018. 12. 04. 08:58
Előzmény: #21  PImre
#25
Router probléma, engedélyezd az IpV6-ot / DNS-t a routereden alapértelmezett beállításokkal, utána mennie kell.
PImre 2018. 12. 04. 09:54
Előzmény: #24  d_mode
#26
Nem ezen múlik. Chrome-ot használok, és a probléma jelentkezéséig hibátlanul működött. Javaslatodra megnéztem IE-vel is, természetesen ott sem működik, hiszen a letiltott IP címet a router adja függetlenül a böngészőtől. 
PImre 2018. 12. 04. 09:56
Előzmény: #25  szarvasvadasz
#27
Köszönöm, meg fogom próbálni. Addig is a Best Proxy Switcher bővítménnyel el tudom hitetni a Stooq-al, hogy nem Magyarországról használom, és így beenged:-)
d_mode
d_mode 2018. 12. 04. 09:58
Előzmény: #26  PImre
#28
Chommal nekem sem megy már régóta csak ie-vel.
PImre 2018. 12. 04. 14:50
Előzmény: #28  d_mode
#29
Bocs, de félreértettél. Amit írtam, az arról szólt, hogy a Chrome-al működött a múlt heti leállásig, majd a te javaslatod nyomán kipróbáltam IE-vel is, és azzal sem működött. Tehát nem ezen múlik. A böngészőnek szerintem, és tapasztalatom szerint nincs köze a hibajelenséghez.
És az IP címet manipuláló programmal (Best Proxi Switcher) pedig működik Chrome alatt is. 
Azért kösz.
Dodo34
Dodo34 2018. 12. 04. 14:55
Előzmény: #29  PImre
#30
IP címet bannol a ge*i lenygel üzemeltető....rákérdeztem nála e-mailben angolul, és elég bunkó választ küldött....ment a vpn, aztán bekaphatja
PImre 2018. 12. 04. 16:55
Előzmény: #30  Dodo34
#31
Akkor lehet, hogy engem is bannol azt követően, hogy megkérdeztem, hogyan lehet regisztrálni? Volt egy ilyen érzésem, de nem tudtam elhinni, hogy ilyen egyedi lépésre képes a webmester.
PImre 2018. 12. 04. 19:48
Előzmény: #25  szarvasvadasz
#32
Megpróbáltam. Sajnos én Digikábel előfizető vagyok, és ezen nincs IpV6 :-(
szarvasvadasz
szarvasvadasz 2018. 12. 04. 20:44
Előzmény: #32  PImre
#33
Van nekik 2016 óta, az viszont lehet, hogy ha régebbi routered van, az nem biztos, hogy támogatja.
 
http://digi.hu/informacio/nevszerverek
PImre 2018. 12. 05. 18:24
Előzmény: #33  szarvasvadasz
#34
Megkérdeztem, azt a sejtelmes választ kaptam, hogy "Rendszerünk szerint az Ön által használt TP-Link router jelenleg nem kéri ipv6-ot. Kérjük ellenőrizze az eszköz beállítását."
Ebből arra következtettem, hogy van rá lehetőség nálam. Megnéztem a TPLink740N routeremet (azt hittem, ezt elegendő tudni), de aztán kiderült, hogy az én példányom V4 típusú, a WAN Connection Type típusa PPPoE/Russia, és beállításkor nem is jelenik meg a típusválasztás lehetősége, és a User Guide sem hozza szóba.
A V5-ös típusnál a letöltött guide szerint a WAN alapból PPPoE6, és az IPv6-ot  adja.
Szóval azt hiszem, új routert kell vennem.
Köszönöm a tanácsaidat.
szarvasvadasz
szarvasvadasz 2019. 02. 04. 15:16
Előzmény: #34  PImre
#35

Remélem, időközben megoldódott már a problémád. Ha nem, az alábbi oldalon jobbra megtalálod néhány ismert router DIGI-s IPv6 beállítását. Hidd el, hogy azonnal meggyógyul a Stooq, amint sikerül beállítanod/engedélyezned az IPv6-ot a routeren.
 
https://logout.hu/bejegyzes/slug/digi_ipv6_over_pppoe_asus.html
szarvasvadasz
szarvasvadasz 2019. 03. 11. 10:06
Előzmény: #35  szarvasvadasz
#36
Még egy adalék, ami valószínűleg szintén megoldja IPv6 nélkül is a problémád. A routeredben gyárilag automatikus csatlakozás van beálltíva, ami a szolgáltató DNS-ét használja. Állítsd át a WAN DNS szervered a Google szervereire (DNS1: 8.8.8.8.  DNS2: 8.8.4.4.).
gassly65 2019. 10. 14. 06:44
#37
Nálam tegnap óta nem működik. Más is ezt tapasztalja?
Hathor
Hathor 2019. 10. 14. 06:49
Előzmény: #37  gassly65
#38
Digis vagy biztos.
Huzd ki esdugd be a rutert, amig nem jon vissza
gassly65 2019. 10. 14. 06:57
Előzmény: #38  Hathor
#39
nem. upc-s vagyok, nálunk nincs is digi, csak telekom lenne ezen kívül, de az pocsék minőségű
Tapasz01 2019. 10. 14. 07:20
Előzmény: #38  Hathor
#40
Nálam sem megy, se otthon (digi), sem a céges, sem a mobil.
Nálad megy?

Topik gazda

Dodo34
Dodo34
4 5 4

aktív fórumozók


friss hírek További hírek