Sziasztok! Senkinek nem akarok a lelkébe lépni, de a tisztán látásért néhány tény: 1., Orbók katasztrófális előadását nincs mivel ellensúlyozni. Nem volt értelmes bejelentése. Nem tudott értelmesen mondatokat formálni és releváns válaszokat adni. 2., Amit elmondtak, az halálra van ítélve műszakilag, üzletileg. Ki fog fizetni, hogy töltsön fel, és ki fogja bevallani, ha baj van a kocsijával. Ugyan már. Hivatalos rendszer pedig sosem lesz. A belügynek már van saját rendszere - sajnos ez elég rossz start pozi az eticar-nak. 3., Annyira igénytelenek, hogy még az eticar.hu oldalt sem bírták megcsinálni. Biztos nem maradt a sajtóreggeli után pénz webszerkesztőre :- ) Fel is tettem egy képet, mi fogad az eticar.hu oldalon. Aki egy kicsit szakmai láthatja, hogy még egy nyomorult ssl cert-et sem vettek meg / állítottak be az oldalra. Ez a szakmai igénytelenség csúcsa. Mindenki maga értékel, de nekem ez az egész a büdös nagy lufi, nem a profi fejlesztések inkubátora. Pláne nem egy olyan terméknél, ami a megbízhatóságról szól (vagyis kéne szólnia). És akkor az eticar oldala a "nagy" bejelentés után: http://s01.geekpic.net/di-5UFY8L.png Sok sikert a hívőknek, és kívánom, hogy ne sok pénzük égjen itt el!
Mint már az előbb is mondtam, a Mátó-Stábnak megvan az összes szükséges jogosultsága. Ezért vették meg. Egy másik vasutas cég vásárlása folyamatban van, velük fog szerződni az R-kord. Ezt nyolcszemközt mondták nekem :)
Ha jól látom....költözik a vándorcirkusz .(lementek az előadások??)..már jó pár napja ....vissza az Ott1-be.....a legnagyobb Show( so....)man is levette a " plakátot'' a facebook oldaláról.... :D:D:D
A mai prezentáció az első lépés volt, ezután indítják a termék tesztelését, ha minden jól megy, akkor a közgyűlésre már konkrét tapasztalatokkal és tervekkel (szerződésekkel) jönnek elő. Mo csak az alap, nagyobb területben gondolkodnak, hosszabb távon. Vasút. Tanácsadás (nagy volumenben nagy szerződésekkel). 500-600 milliós éves eredményt várnak, nekem úgy tűnt, hogy ennek nagy része már szóban megkötött üzlet. A T-kategóriás kérdésemre mosolyogtak és azt mondták, hogy természetesen nem állhatnak elő bennfentes információval, de annyit elárulhatnak, hogy ez csupán rövid idő kérdése. Ennyivel tudtam szolgálni. Hajrá Set!
A ceginformacio.hu adatai szerint a Mátó-Stáb árbevétele csupán a 250-ed része az R-Kord-énak. A Mátó csak egy kicsinyke cég, éves profitja nagyjából 15 millió lehet. Ezek tán csak 2017-es adatok, jó lenne tudni újabbakat, de megkerülhetetlenségről, 100 milliós profitról nem kellene álmodozni.
Pontosan erről írtam, hogy ezt is tönkre tették, mint az egész BET-et, De ne legyen vita köztünk, én mára minuszt várok, de mint már párszor leírtam, továbbra is tartom a papírt, mert nem csak erre épúl a cég. Szerintem hamarosan kiderúl, koinek lesz igaza, hogy értékeli a piac..
SET Nyrt