Én nem tudom olyan hozzáértően műelemezni, mint kedves barátunk. Én csak érzem a bennük lüktető szépséget.
Tekintsünk el attól az egy-két (tudom, polgárpukkasztónak szánt,de valójában) olcsó kis katranctól, igazán lenyűgöző alkotások.
Ez a kép pedig maga az ördögi kísértés.
Egyébként fototechnikailag tudok én is hozzátenni az elemzéshez egy apróságot. Nagymamám fényképész volt. A leányzó jobb szeme alatt látható fehér háromszög megjelentetése egy igen különleges beállítási technikát igényel. Emlékszem, nagyikám mestervizsgájához készített rólam (kisleányként :D ) egy ilyen háromszöget tartalmazó fekete-fehér képet. Nos, csak innen tudom.
a falazat is ősrégi korról beszél ... akkoriban igen nehéz munkával , többnyire kézi erővel bányászott és faragott köveket építettek be ilyen épületekbe napszámba , ami iszonytató , ma már elképzelhetetlen munkabírással , nehézséggel dolgozták be ezeket a faragványokat a napi bérért betevőért a kőművesek .. A falazat szabályszerűséget , félreérthetetlen szigort sugall a pontos vonal vezetésükkel . a kőmíves élete is ilyen volt . Korán haló, alig igénnyel élték le az életüket ezek az emberek .
de nini ... ott kint az ablakon túl felfedezhető a pajkosság is , a remény .. maga az élet bimbődzása, tobzodása .. a nyiló barackfa virágai játszanak a napsütésben .. felemelő kontraszt , egyben micsoda realisztikus evoluciós megnyilatkozás : a természet és az emberréválás gyötrelmeit foglalja össze .
itt a munkából , verejtékből felépített remekmű , amott meg a változatlan természet továbbélésének megvillanása . telitalálat!
a fénnyel való mesterkedés is kiváló :
mig idebent nehéz és sötétebb a döntő árnyalatú a szürkeség , addig odakint a könnyű az életet igenlő világos fényé a főszerep ..
outsider
elmegyógy és intézeti beutaló előny!