Bár a magyar autópiac folyamatosan bõvül, tavaly 116 ezer új autó talált gazdára, viszont a külföldrõl behozott 156 ezer használt autó több, mint 30 százaléka 15-20 éves, korszerûtlen, magas károsanyag-kibocsátású gépkocsi
Mi is volt a SZÉPEN elmagyaráztam. Én EU-ban élek..Finnország.... ""A kutatás során Németországban és Finnországban tesztelt nehéz
járművek kilométerenként 210 milligramm nitrogén-oxidot bocsátottak ki,
feleannyit se, mint a korszerű dízelautók, amikre a legmagasabb
500mg/km-es “Euro 6” sztenderd vonatkozik. Ráadásul a buszok és
teherautók nagyobb motorjai több dízelolajat fogyasztanak, így a kapott
adatokat súlyozva az derült ki, hogy a személyautók tízszer több
nitrogén-oxidot bocsátanak ki egy liter üzemanyag elégetésével.
Az ICCT elemzése azt is felfedte, hogy míg a
busz- és teherautógyártók képesek a hatóságilag előírt légszennyezési
értékeket tartani valós körülmények között is, addig a dízel
személygépkocsik káros kibocsátása drámaian emelkedik mihelyst az utakra
kerülnek."
Én is válaszoltam, az alábbiak szerint. EU 5 Mi is a gondja VIDÉKHEZ?? ""A kutatás során Németországban és Finnországban tesztelt nehéz
járművek kilométerenként 210 milligramm nitrogén-oxidot bocsátottak ki,
feleannyit se, mint a korszerű dízelautók, amikre a legmagasabb
500mg/km-es “Euro 6” sztenderd vonatkozik. Ráadásul a buszok és
teherautók nagyobb motorjai több dízelolajat fogyasztanak, így a kapott
adatokat súlyozva az derült ki, hogy a személyautók tízszer több
nitrogén-oxidot bocsátanak ki egy liter üzemanyag elégetésével.
Az ICCT elemzése azt is felfedte, hogy míg a
busz- és teherautógyártók képesek a hatóságilag előírt légszennyezési
értékeket tartani valós körülmények között is, addig a dízel
személygépkocsik káros kibocsátása drámaian emelkedik mihelyst az utakra
kerülnek."
A kutatás során Németországban és Finnországban tesztelt nehéz
járművek kilométerenként 210 milligramm nitrogén-oxidot bocsátottak ki,
feleannyit se, mint a korszerű dízelautók, amikre a legmagasabb
500mg/km-es “Euro 6” sztenderd vonatkozik. Ráadásul a buszok és
teherautók nagyobb motorjai több dízelolajat fogyasztanak, így a kapott
adatokat súlyozva az derült ki, hogy a személyautók tízszer több
nitrogén-oxidot bocsátanak ki egy liter üzemanyag elégetésével.
Az ICCT elemzése azt is felfedte, hogy míg a
busz- és teherautógyártók képesek a hatóságilag előírt légszennyezési
értékeket tartani valós körülmények között is, addig a dízel
személygépkocsik káros kibocsátása drámaian emelkedik mihelyst az utakra
kerülnek.
mit lovagolsz ezen? falun vidéken nem akarják kitiltani - bár mindenki jobban járna mi köze a busznak ahhoz, hogy ki kell vágni a szennyező dízel autókat? vagy ha a busz nincs kitiltva az autó se legyen? felejcse az nagyon kemény, nem kéne tényleg
Egy másik oldalt JÓ SZÁNDÉKBÓL KEZDTEM. Ami felháborít: 1/ mi a helyzet a "LEROBBANT", Füstölgő BUSZOKKAL, kamionokkal, teherautókkal /vállalkozások/. 2/ a "FÜSTÖLÉS" szemmel is látható :::: !!! 3/ a vasúttal (az is füstöl) 4/ az Orbánék ahol tudnak BÜNTETNEK (ha nem lenne ekkora állami adóteher...) Egy DIZELES A fentiekben minden bent ... (szerintem) Egyet nefelejcse el senki. Bpest csak 2 millió. A VIDÉK kissé NAGYOBB 8 milla. Azt gondoltam a vidék is hozzászól. Sajnos a "vízfej" aki ráér . Csalódtam, mert a Trolibuszhoz és a budapesti, csepeli, váci ingatlan üzletekig jutottam. Most talán NEM TÉVEDEK
Itt az újabb vészjelzés - A dízeltiltásnak a magyar autósok is nagy vesztesei lehetnek
Ugrás a cikkhez