A cég igazgatóságának döntése értelmében a BKV Zrt. eláll az Ikarus Egyedi Kft.-vel kötött megrendelési szerzõdéstõl, amely 30 Modulo csuklós busz vételérõl szól. A BKV Zrt. szerdai, az MTI-hez eljuttatott közleményében azt
Volt korabban par erdekes kor: privatizacio, feltetelek nem teljesitese (foglalkoztatas), allami visszavasarlas, ujra privatizalas, satobbi. Szeles Gabor volt akkor a foszereplo, de hogy most benne van-e, nem tudom.
"Megkapta a politikai csődvédelemnek is tekinthető stratégiailag kiemelt jelentőségű gazdálkodó szervezet besorolást az Ikarus Egyedi Autóbuszgyártó Kft. Szerda reggeli közleményében
a kormány tudatja, a döntéssel lehetővé válhat a cég vagyona, a
felhalmozott termelőeszközök, készletek és tudás egyben tartása. - Pedig a cégnek volt pénze, igaz, hitelből. Mégpedig a Mészáros Lőrinc érdekeltségében kikötött (reprivatizált)
MKB Banktól származó csaknem hatmilliárdos kölcsön képében. Ha
pedig a történet a maga logikája szerint halad tovább, a vég a
tényleges csőd lesz, ami után a bank viszi a hitelezett gyárat." http://fuhu.hu/meszaros-es-meszaros-avagy-a-buszalom-vege/
Ja, és (e) annak ellenére, hogy nem tudja legyártani, amit tőle megrendelnek, stratégiailag kiemelt jelentőségűvé teszik. Ez olyan betyárosan balkánosnak hangzik.
Jól értem, hogy : (a) A cég elnyert egy zsíros szerződést, és csak annyit kellett volna tennie, hogy legyártja, amit kell. (b) De erre nem volt képes, és nem úgy, hogy 95%-ot teljesített, és jaj, lemaradt 5%., hanem úgy, hogy 10%-ot sem teljesített. (c) És emellett még be is csődöl - miközben van egy jól fizető rendelése.... (d) És megmentik a te adódból.
Hiába mentené meg a kormány az Ikarust? - Elállt a szerzõdéstõl a BKV
Ugrás a cikkhez