Topiknyitó: Törölt felhasználó 2007. 03. 22. 11:46

Erste netbroker  

akinek ez van/nálatok jó? csak nálam sz..t be?
Rendezés:
Hozzászólások oldalanként:
Törölt felhasználó 2007. 07. 27. 15:57
#161
Hétfõn megkérdem a PSZÁF-tõl, hogy szerintük, korrekt dolog-e!
Törölt felhasználó 2007. 07. 27. 15:58
Előzmény: #159  Törölt felhasználó
#162
Tisztelt Ügyfeleink!

Internetes rendszereinkkel kapcsolatban mai napon több probléma is felmerült, melyek javításán folyamatosan dolgozunk, azonban tőzsdezárásig még előfordulhatnak rendszerleállások.

Amenyniben megbízást szeretnének adni, Ügyfélszolgálatunkon keresztül azonnal el tudjuk azt fogadni!

Köszönjük türelmüket és megértésüket.

Erste Befeketési Zrt.
Tel.: 2355-169
Fax: 2355-190
netbroker@erstebroker.hu
www.erstebroker.hu
Törölt felhasználó 2007. 07. 27. 15:59
Előzmény: #160  manoci
#163
Ma ez miatt bukatm egy kalap pénzt!
Törölt felhasználó 2007. 07. 27. 15:59
Előzmény: #163  Törölt felhasználó
#164
buktam
Törölt felhasználó 2007. 07. 27. 16:02
Előzmény: #164  Törölt felhasználó
#165
Jó hogy végre méltóztatnak tájékoztatnÉs még ezt hívják szolgáltatásnak!
Máshol lottó a neve!
manoci 2007. 07. 27. 16:14
Előzmény: #162  Törölt felhasználó
#166
Tisztelt Ügyfélszolgálat!

Nem tudok telefonálni de szeretnék megbízást adni, akkor most mit tehetünk ennek érdekében??
Kérem vissza a havi előfizetési díjamat és a mai napi elmaradt eredményemet.
Ezt nem fogom annyiban hagyni.
manoci 2007. 07. 27. 16:14
Előzmény: #162  Törölt felhasználó
#167
Tisztelt Ügyfélszolgálat!

Nem tudok telefonálni de szeretnék megbízást adni, akkor most mit tehetünk ennek érdekében??
Kérem vissza a havi előfizetési díjamat és a mai napi elmaradt eredményemet.
Ezt nem fogom annyiban hagyni.
Törölt felhasználó 2007. 07. 27. 16:25
Előzmény: #167  manoci
#168
Tisztelt Ügyfeleink!

Panaszaikat kérjük forduljanak bizalommal ügyfélszolgálatunkhoz, az alábbi e-mail címeken:

portfolio@erstebroker.hu
netbroker@erstebroker.hu

Köszönettel,

Erste Befektetési Zrt.
Törölt felhasználó 2007. 07. 27. 16:28
Előzmény: #168  Törölt felhasználó
#169
Pereljük be őket!
Fogjunk össze!
Az elmaradt hasznom ma 2 millió!!!!
Törölt felhasználó 2007. 07. 27. 16:31
Előzmény: #169  Törölt felhasználó
#170
Honnan a francból tudjam, hogy megbízást kell adnom, ha nem látok realt?
Hogy lehet így DT-zni?
Törölt felhasználó 2007. 07. 27. 16:34
Előzmény: #170  Törölt felhasználó
#171
Hát errôl van szó basszus... Hogy lehet ilyen *zar valami?!
manoci 2007. 07. 27. 16:42
Előzmény: #169  Törölt felhasználó
#172
Nekem nincs ennyi az elmaradt eredményem, de istenbiz. tenni fogok valamit.
Felháborító, hogy az ötös könyvben mást látok, mint a kerinfo ablakban. De úgyis tökmindegy, mert megbízást képtelenség adni................................

manoci 2007. 07. 27. 16:44
Előzmény: #172  manoci
#173
Ja a zárókat - mondjuk már nem is érdekel -még most sem látom.
Törölt felhasználó 2007. 07. 27. 16:44
Előzmény: #172  manoci
#174
Én már megírtam nekik a levelet!
Törölt felhasználó 2007. 07. 27. 16:59
Előzmény: #172  manoci
#175
Én tegnap akartam eladni, és nem vette be a megbízást, így késöbb jóval olcsóbban tdtam elpasszolni, a bukós Richtert. Mikor multkor ugyanezt csinálta egy ideig, és betelefonáltam, azt mondták, biztos az én gépemmel van a baj, mert náluk működik.
Ma meg mikor nézném a realt, csak azt látom, hogy nincs egy ideje kötés, közben meg egészen más értékeken ment már a kereskedés. Hogyan adhatnék megbízást telefonon, ha nem tudom, mi a jelen helyzet? Csücsülök itt naívan, és nem is gondolnám, hogy talán már a pénzem 20% mínuszban van
Azt gondolják, az ember nyugodtan nézheti a monitort, hoyg a pénzéért a jelen helyzetet kapja? Mert én már abszolút nem vagyok nyugodt, ha egy ideig nem mozdul az ablak, már újra kell indítanom a rendszert, mert ki tudja, ne fagyás van-e megint?
Így nem lehet kereskedni, ha ez még előfordul, akkor szerintem nem csak én, hanem sokan mások is új szolgáltatót fognak keresni!

Sajnos hazánkban ez jellemző, mint az Internetszolgltatóknál is az, beugrasztják az ügyfeleket jó ajánlatokkal tömegesen, aztán azt hiszik kaszálhatják a tiszta nyereséget. Csak arról felejtkeznek el, hogy a megnövekedett felhasználóval arányosan a rendszer kapacitását is kellene növelni, mert ez nem az extraprofitot hozza, hanem az ügyfelek elszálíngózását is.
Mikor értik már meg itt azt, nem elég ügyfelet beszippantani valahogy, azt igyekezni kell megtartani is. Egy cég sikerének záloga ebben rejlik.
manoci 2007. 07. 27. 17:21
Előzmény: #175  Törölt felhasználó
#176
Megírtam nekik a levélkémet :)
Törölt felhasználó 2007. 07. 27. 17:22
Előzmény: #175  Törölt felhasználó
#177
Csötök!

ma egész nap délelött csak néha frissiteni nem birt a rendszer.. délután fél 3 után már katasztrofa volt könyvbe semmi élet nem volt reál behalt stb... még szerencse hogy nem akartam már megbizást adni... de honnan is tudhattam volna? ha esik nem tudom eladni!!! ez igy nem jo!!!! nem pár ezer ft om bánja hanem nagyon sok!!! nagyon nagy mázli hogy most nem buktam e miatt de ha buktam volna én se hagynám annyiba reklamálni kell!!
Volt egy eset beadtam az eladási megbizást de vissza akartam vonni... ( fél 3 om után) nem ment!! nem engedte! azt hittem felrobbanok!! harmadjára hogy ujra inditottam a rendszert ugy tudtam lemondani.. mázli hogy nem kapták ki az eladási megbizásom addig az 5 percig... csak a szerencsén mult!
Tisztelt portfolio!
kérem ilyenre ügyeljenek hogy többet ne forduljon elö mert én ilyenért biztos hogy itt fogom hagyni a rendszerüket és átmegyek más rendszerbe inkább.. FÖLEG ILYEN IDÖKBE! ilyenkor egy szikra is elég a nagy bukóhoz!!! ez nem igy müködik hogy leállunk egy napra ! Köszönöm az együttmüködésüket..
manoci 2007. 07. 27. 17:25
Előzmény: #175  Törölt felhasználó
#178
Ugyanezeket a dolgokat írtam le nekik :)

Na jó nem vigyorgok, mert mélységesen fel vagyok háborodva, de most annyira nagyon-nagyon, hogy nem ismerek magamra. Ez nem jellemző rám.
Törölt felhasználó 2007. 07. 27. 17:25
Előzmény: #177  Törölt felhasználó
#179
most se látom a záro könyveket se pedig érdekelne.. na mindegy...
remélem hétföre helyrehozzák a rendszer hibát..
manoci 2007. 07. 27. 17:28
Előzmény: #175  Törölt felhasználó
#180
A záróárakat én még mindig nem látom, talán majd hétfőn kiderül...
Vagy megyek belenézek a topicokba. Ez az igazi real-time nem? Ezért fizetni sem kell.
Törölt felhasználó 2007. 07. 27. 17:34
Előzmény: #180  manoci
#181
zárok itt
link
manoci 2007. 07. 27. 17:37
Előzmény: #181  Törölt felhasználó
#182
köszi, már tényleg hülye lettem, a béten is fennt van. Beborult az agyam teljesen.
Törölt felhasználó 2007. 07. 27. 17:51
Előzmény: #182  manoci
#183
Tisztelt Ügyfeleink!

Köszöjük észrevételeiket, a beérkezett leveleikre hétfői napon mindenkinek válaszolni fogunk.

Kollégáink dolgoznak a hiba elhárításán, hogy a jövőben ne fordulhassanak elő hasonló problémák.

Köszönjük eddigi türelmüket és megértésüket!

Erste Befektetési Zrt.
manoci 2007. 07. 27. 18:13
Előzmény: #183  Törölt felhasználó
#184
Köszönjük
robik 2007. 08. 03. 15:19
#185
Próbálok már 2 órától bejelentkezni, azóta is jön az sms. Most nálam lenne a hiba?
gagyigalibego 2007. 08. 03. 15:23
Előzmény: #185  robik
#186
A jo .......életbe. Én sem birok belepni.
sly36
sly36 2007. 08. 03. 15:23
Előzmény: #185  robik
#187
Volt már nálam is ilyen, próbálj belépegetni többször egymásután. Egyszer csak kapsz 10 sms-t egyszerre. Az utolsóval be tudsz lépni.
Törölt felhasználó 2007. 08. 03. 15:23
#188
Tisztelt Ügyfeleink!

Tájékoztatjuk Önöket, hogy jelenleg sajnos nem kerülnek kiküldésre a belépéshez szükséges SMS-ek.

A hiba javításáig türelmüket kérjük!

Amenyniben megbízást szeretnének adni telefonon természtesen azonnal tudjuk azt rögzíteni!

Köszönjük türelmüket és megértésüket!

Üdvözlettel,

Erste Befektetési Zrt. - NetBroker Ügyfélszolgálat
Tel.:2355-169
Fax.:2355-190
e-mail:netbroker@erstebroker.hu
gagyigalibego 2007. 08. 03. 15:25
Előzmény: #187  sly36
#189
Már maga az oldal nem jon be...
sly36
sly36 2007. 08. 03. 15:26
Előzmény: #189  gagyigalibego
#190
Ez megint idegesítő pénteken, zárás előtt 1 órával.
robik 2007. 08. 03. 15:28
#191
Milyen jó. hogy most vagyok épp ott, hogy vennem kellene, de telefonon nem lehet velük beszélni. Esetleg ilyenkor nem kellene kártéríteni minket?
newedge07 2007. 08. 03. 15:29
Előzmény: #191  robik
#192
annyira komikus ez az Erste, röhej minden pénteken ez van zárás elött figyeltétek. Ja telefonon adjál megbízást aztán rádb....ák a pluszktsg-et
Törölt felhasználó 2007. 08. 03. 15:31
#193
Én a simába be tudok lépni, igaz oda nem kérek sms kodot belépéskor.

A pro-ból pedig egész nap nem léptem ki. Igy látom az árakat.

Gondolom az SMS küldés halt csak be.
newedge07 2007. 08. 03. 15:33
Előzmény: #193  Törölt felhasználó
#194
a simába hogy tudsz kód nélkül belépni, mert én próbáltam de nem enged
Törölt felhasználó 2007. 08. 03. 15:35
Előzmény: #194  newedge07
#195
Elôtte be kell lépned sms-el, és kikapcsolnod az sms-küldést... Utána már nem kéri, csak tranzakciókor.
newedge07 2007. 08. 03. 15:36
Előzmény: #195  Törölt felhasználó
#196
köszi pavarotti ezt nem tudtam, mindenesetre szívok ...köszönöm Erste.
newedge07 2007. 08. 03. 15:38
Előzmény: #196  newedge07
#197
T. Erste!

Árulják el legyenek szívesek , hogy mikorra javul meg a rendszer mert a telefonos hölgy mindig 10 percet igér 2 órája.
Köszönöm.
gagyigalibego 2007. 08. 03. 15:40
Előzmény: #197  newedge07
#198
Én is szivok......
Törölt felhasználó 2007. 08. 03. 15:40
Előzmény: #197  newedge07
#199
Tisztelt Ügyfeleink!

Sikeresen átálltunk egy másik SMS küldő szerverre, így már kézbesítésre kerülnek az SMS-ek.

Köszönjük tüelmüket.
newedge07 2007. 08. 03. 15:43
Előzmény: #199  Törölt felhasználó
#200
magát reklámozza az Erste, érdekes más rendszerekkel is ennyi gond van?

Topik gazda

altlaszlo
5 4 4

aktív fórumozók


friss hírek További hírek