Internetes rendszereinkkel kapcsolatban mai napon több probléma is felmerült, melyek javításán folyamatosan dolgozunk, azonban tőzsdezárásig még előfordulhatnak rendszerleállások.
Amenyniben megbízást szeretnének adni, Ügyfélszolgálatunkon keresztül azonnal el tudjuk azt fogadni!
Köszönjük türelmüket és megértésüket.
Erste Befeketési Zrt.
Tel.: 2355-169
Fax: 2355-190
netbroker@erstebroker.hu
www.erstebroker.hu
Nem tudok telefonálni de szeretnék megbízást adni, akkor most mit tehetünk ennek érdekében??
Kérem vissza a havi előfizetési díjamat és a mai napi elmaradt eredményemet.
Ezt nem fogom annyiban hagyni.
Nem tudok telefonálni de szeretnék megbízást adni, akkor most mit tehetünk ennek érdekében??
Kérem vissza a havi előfizetési díjamat és a mai napi elmaradt eredményemet.
Ezt nem fogom annyiban hagyni.
Nekem nincs ennyi az elmaradt eredményem, de istenbiz. tenni fogok valamit.
Felháborító, hogy az ötös könyvben mást látok, mint a kerinfo ablakban. De úgyis tökmindegy, mert megbízást képtelenség adni................................
Én tegnap akartam eladni, és nem vette be a megbízást, így késöbb jóval olcsóbban tdtam elpasszolni, a bukós Richtert. Mikor multkor ugyanezt csinálta egy ideig, és betelefonáltam, azt mondták, biztos az én gépemmel van a baj, mert náluk működik.
Ma meg mikor nézném a realt, csak azt látom, hogy nincs egy ideje kötés, közben meg egészen más értékeken ment már a kereskedés. Hogyan adhatnék megbízást telefonon, ha nem tudom, mi a jelen helyzet? Csücsülök itt naívan, és nem is gondolnám, hogy talán már a pénzem 20% mínuszban van
Azt gondolják, az ember nyugodtan nézheti a monitort, hoyg a pénzéért a jelen helyzetet kapja? Mert én már abszolút nem vagyok nyugodt, ha egy ideig nem mozdul az ablak, már újra kell indítanom a rendszert, mert ki tudja, ne fagyás van-e megint?
Így nem lehet kereskedni, ha ez még előfordul, akkor szerintem nem csak én, hanem sokan mások is új szolgáltatót fognak keresni!
Sajnos hazánkban ez jellemző, mint az Internetszolgltatóknál is az, beugrasztják az ügyfeleket jó ajánlatokkal tömegesen, aztán azt hiszik kaszálhatják a tiszta nyereséget. Csak arról felejtkeznek el, hogy a megnövekedett felhasználóval arányosan a rendszer kapacitását is kellene növelni, mert ez nem az extraprofitot hozza, hanem az ügyfelek elszálíngózását is.
Mikor értik már meg itt azt, nem elég ügyfelet beszippantani valahogy, azt igyekezni kell megtartani is. Egy cég sikerének záloga ebben rejlik.
ma egész nap délelött csak néha frissiteni nem birt a rendszer.. délután fél 3 után már katasztrofa volt könyvbe semmi élet nem volt reál behalt stb... még szerencse hogy nem akartam már megbizást adni... de honnan is tudhattam volna? ha esik nem tudom eladni!!! ez igy nem jo!!!! nem pár ezer ft om bánja hanem nagyon sok!!! nagyon nagy mázli hogy most nem buktam e miatt de ha buktam volna én se hagynám annyiba reklamálni kell!!
Volt egy eset beadtam az eladási megbizást de vissza akartam vonni... ( fél 3 om után) nem ment!! nem engedte! azt hittem felrobbanok!! harmadjára hogy ujra inditottam a rendszert ugy tudtam lemondani.. mázli hogy nem kapták ki az eladási megbizásom addig az 5 percig... csak a szerencsén mult!
Tisztelt portfolio!
kérem ilyenre ügyeljenek hogy többet ne forduljon elö mert én ilyenért biztos hogy itt fogom hagyni a rendszerüket és átmegyek más rendszerbe inkább.. FÖLEG ILYEN IDÖKBE! ilyenkor egy szikra is elég a nagy bukóhoz!!! ez nem igy müködik hogy leállunk egy napra ! Köszönöm az együttmüködésüket..
A záróárakat én még mindig nem látom, talán majd hétfőn kiderül...
Vagy megyek belenézek a topicokba. Ez az igazi real-time nem? Ezért fizetni sem kell.
Erste netbroker