Portfolio Portfolio
5
5
1
január 30. | 15:37
#1

Elõkerült egy ábra a magyarok kizsákmányolásáról - magyarázkodhat az Audi  

ugrás a cikkhez
A hivatalos adatok szerint a járműiparban olyan nagy a magyar autógyárak elõnye egész Európában, ami egyáltalán nem magyarázza a hazai dolgozók alacsonyabb béreit. Sõt ez alapján valójában a magyarok kereshetnének a legjobban. Az
Rendezés
Hozzászólások oldalanként
R00
február 01. | 12:48
előzmény: törölt hozzászólás
#9

Igazad van! Kádár hívő!
február 01. | 12:46
Törölt hozzászólás!
#8
február 01. | 12:44
Törölt hozzászólás!
#7
február 01. | 12:35
#6
Nem lehet erdemben megbecsulni a termeles erteket. Dehogynem az alkatreszek piaci ara elerheto. Abbol becsulheto a megtermelt ertek/haszon. Ebbol is latszik, hogy a szakszervezetek erdekervenyesitesi akarata a legfontosabb, mert adokedvezmenyekkel es a berek alacsonayan tartasaval is csak kizsakmanyolnak. A reszvenypiac a termeles legnagyobb karokozoja, mert semmi mas nem szamit csak a reszvenyesek kielegitese. De esetleges elbocsajtas eseten mennyit bukik a ceg az ujboli betanitasokkal. A jarulekos (kornyezeti, tarsadalmi) koltsehgeket a gazdasagi altudomany soha nem veszi fighyelembe.
mro
január 30. | 17:12
#5
A 2. ertelmezesben hiaba oszthatna meg az Audi jobban a profitot az alkalmazottakkal, azert ez nem ugyanaz, mint az elso esetben, tehat viszonylag kisebb beremelesnel is elvesztheti a magyar egyseg az "adoelonyet". Ugyanis igy minden plusz berkifizetesi forint olyan, mintha plusz ado lenne, viszont egy vallalat neha akar 2-3%-os adoelonyert is kepes atiranyitani, hol csapatja le a profitjat, es lehet, az utanunk kovetkezo "adoparadicsom" picit magasabb adot alkalmaz, de ennyivel alacsonyabbak is a berek. Szelsoseges esetben az is lehet, hogy a magyar gyar nem tul termelekeny, es az adoszempontok eleve eddig ellensulyoztak ezt. Csak ennek kicsi a valoszinusege. Szoval racionalis lenne lengyel, cseh, szlovak berkoltseggel szamolni. Igy biztosithato lenne a hosszutavu kohezionk... legalabb a regios tarsainkhoz :-)
január 30. | 15:48
előzmény: #2  csakir
#4
10%-os nyereségcsökkenés nagyon durvának számít. a nyereséggel a befektetők felé tartoznak elszámolással és a befektetők nagyon rosszul kezelik az ilyesmit. mi is nagyon szoktuk várni a részvényportfóliónkba tartozó cégek rendszeres jelentéseit és ez az utolsó dolog amit látni akarunk. a munkavállalónak amúgy se a munkaadó zsebében kell turkálni, mert az komcsi tempó, hanem jó alkura törekedni. de nem ész nélkül és vájkálódva. ez amúgy rossz üzenet a befektetési helyszínt kereső cégek felé, ami történik.
január 30. | 15:40
előzmény: #2  csakir
#3
parragh nem véletlenül nyilatkozta ma h a végén még összepakol az audi:)
lehet ugrálni, utána meg menni a segélyért
ja az nincs
hát akkor így járnak
január 30. | 15:37
előzmény: #1  portfolio
#2
Hirtelen csak 2016-os adatokat találtam, de ezek is beszédesek: Céginformációs adatbázisban megtalálható: az AUDI HUNGARIA KFT-nek 2016. üzleti év adózott eredménye: - 342.805.636,45 EUR (2016 -os EUR / HUF 314.80 volt) azaz 107.915.214.212,8 HUF volt a tiszta nyeresége igen: majdnem 108 MILLIÁRD Ft! - tegyük hozzá, hogy 2017és 2018 is rekordév volt 2016-hoz képest tehát ekkor biztos több volt. - jelenleg 12.000 Fő az AUDI dolgozói létszáma, ha mindenki megkapná a kért 75.000 HUF emelést, az összesen egy évre 10,8 milliárd HUF. Szóval számolgathatnak mindenféle hatékonyságot, megtérülést, meg akármit.... a számok magukért beszélnek. Szerintem.

Topik gazda

Portfolio
Portfolio
5 5 1

aktív fórumozók

friss hírek

AZ OLDAL TETEJÉRE