Az éptóipar nem áll le bányák betongyárak aszfaltüzemek a lezárások alatt is műkődni fognak ugyhogy ez a kis pánik megint jól jött papírokat olcson venni mert a vasút az robog tovább.
Én először 100-ra. Én tények alapján várok majd emelkedést, addig meg lehet persze várni csak úgy is, de komoly esésben ne nevettes már az ilyen majd eladja 500 felett dumákkal kérlek. Részvényes vagyok, de nem ilyen opus-gyuri majd 1000 lesz mert nemzezünk nagyja cége nem kispálya és ennél többet ér tipusú bemondások döntik el a papir sorsát, ellenben erősen megkérdőjelezik emberek komolyan vehetőségét. Baráti és részvényestársi tanács volt nem baszogatás, ha megfogadod, ha nem.
500? Mitől lenne annyi, a be nem jelentett, jövőben majd talán elnyert munkákon túl, mert az ha/majd/lesz/jön/talán. Addig a jelenben kell élni: a 100/90/80 sem tartotta meg sajnos. Meg nincs eladó ezen a szinten, a nagyok nem adják, elveszik a kicsiktől, stb. Aztán itt szenvedünk egyre lejjebb és lejjebb. Maradjunk a realitások talaján: egyelőre jó lenne, ha újra felfelé menne. Jó lenne 90-100 közé érni. Jó lenne onnan újra nem le kört nézni. Jó lenne érdemi közleményt látni a BÉT-en. Jó lenne, ha az alapján lenne miből számolgatni. Legalábbis részemről. Persze könnyebb azt mondani, hogy hova várom, 500 lesz, 1000 lesz, csak az édeskevés a többi embernek, aki a PIACot alkotja. Ők nem tarják 500-ig, ha az csak egy bemondott szám. 100-ig se mint látjuk.
Törölt felhasználó2021. 03. 04. 14:23
Előzmény:
törölt hozzászólás
#23067
Tovább vár, majd vehet belőle egy garázst Salakszentmotoros-alsón. Hali meg szépen kipakolt a tetején és elpályázott 👏
Törölt felhasználó2021. 03. 04. 14:14
Előzmény:
törölt hozzászólás
#23066
Azért mindketten tudjuk hogy a vasútban nagy pénzek vannak
Set Szekta és trú ÚRRRRAKKKK fenklubja