Topiknyitó: Portfolio 2018. 11. 11. 17:01

Itt a nagy kormánydöntés: összekötik a Délit és a Nyugatit, két HÉV-et behoznak a belvárosba  

Ugrás a cikkhez
Miután a Portfolio minapi "Budapest 2030" című fejlesztési konferenciáján már elhangzottak a 2030-ig szóló tervek, a szombati Magyar Közlönyben meg is jelent számos fontos vasútfejlesztési kormánydöntés. Így például az, hogy
Rendezés:
Hozzászólások oldalanként:
MrUrban 2018. 11. 15. 09:27
#18
elemes
elemes 2018. 11. 12. 13:00
Előzmény: #2  because
#17
merjünk nagyot mondani
sanka 2018. 11. 12. 09:09
Előzmény: #13  signal2
#16
A földalattiságot értettem a metrón. Oké, ha azokat a vonalakat leviszik a föld alá, bár másképpen talán nehéz lenne megoldani, azt jónak tartom, cikket nem olvastam. Ezeket baromi régen tervezik már, kérdés megvalósul-e. Amúgy valszeg lehetne több vonalat is építeni.
signal2
signal2 2018. 11. 12. 08:57
Előzmény: #14  Bekre_Pal
#15
Én nem társítom a metrót a földalattisággal. Inkább a városi gyors vasúti közlekedést biztosító eszközként kezelem.
Bekre_Pal
Bekre_Pal 2018. 11. 12. 08:51
Előzmény: #13  signal2
#14
egy ráckevei metró különben tényleg nagyon menő lenne, a szigeti talajszint miatt mehetnének a szerelvények torpedóhajtással :))
signal2
signal2 2018. 11. 12. 08:44
Előzmény: #12  sanka
#13
A Ráckevei és Csepeli HÉV vonalak föld alá vitele, és Kálvon térig történő meghosszabbítása, valamint a 2-es metró, és gödöllői HÉV összekötése tulajdonképpen ennek minősül. Explicite benne van a cikkben, hogy az észak-déli HÉV-vonalak átalakítása az 5-ös metró előkészítése.
A metró is vasút egyébként.
sanka 2018. 11. 12. 08:25
Előzmény: #2  because
#12
Viszont nem vasutakat, hanem metrókat kellene építeni,példa etre NY. Európa.
Bekre_Pal
Bekre_Pal 2018. 11. 12. 08:18
Előzmény: #10  nemIesszapport
#11

belőled remek balkáni politikus válhatna.
 
most őszintén, hogy a picsába érdemelnék azt? és a nyilvános vécé ajándék vagy szolgáltatás? megérdemlik? baszki, fizetnek érte! adóban, menetjegyben, ezerféle formában. nem megérdemlik, hanem jár nekik.
nemIesszapport 2018. 11. 12. 08:13
Előzmény: #8  imee01
#10
Pontosan olyan a színvonala, amit az azt használó emberek megérdemelnek.
signal2
signal2 2018. 11. 12. 06:36
Előzmény: #6  Törölt felhasználó
#9
Az igen, de hogy a Soroksári út és Ferencváros mellett/helyett az átszállást jobban biztosító Közvágóhídnál és Népligetnél legyen vasúti megálló, azt most látom először leírva. A HÉV vonalak szükséges felújítása is régen ismert, de eddig mintha nem vették volna komolyan. 
imee01 2018. 11. 11. 23:58
#8
Jó lenne, ha a nagy vasútfejlesztésben nem feledkeznének meg a nyilvános WC-kről sem, mert ami a Déli pályaudvaron és Kelenföldön található (már aki megtalálja egyáltalán) az Európában elfogadhatatlan színvonalú.
Bekre_Pal
Bekre_Pal 2018. 11. 11. 18:35
Előzmény: #2  because
#7
remélem, ezt is olyan elszántsággal nyomják át mint a sok stadiont meg nemzeti dohányboltot
Törölt felhasználó 2018. 11. 11. 18:28
Előzmény: #4  signal2
#6
dehogynem jutott az eszükbe...  nézz utána, hogy az 5-ös metró kb 30-40 (!) éve szerepel a távlati tervek között.
csak tervezni jóval olcsóbb, mint megvalósítani :)   
stolz
stolz 2018. 11. 11. 18:22
Előzmény: #4  signal2
#5
Igen én is egyetértek. Inkább erre menjen a pénz mint stadionokra. Ezeknek van értelme.
signal2
signal2 2018. 11. 11. 18:18
Előzmény: #3  stolz
#4
Én a leírtak többi részével is maximálisan egyetértek. Eddig érhetetlennek találtam, hogy ezek a logikus megoldások nem jutottak eszükbe. Ezek szerint mégis.
stolz
stolz 2018. 11. 11. 17:38
Előzmény: #2  because
#3
Ez igaz. Viszont szerintem a Déli és a Nyugati összekötése nem hülye gondolat.
because 2018. 11. 11. 17:01
Előzmény: #1  portfolio
#2
Csak győzzük kivárni... rengeteg mindenre volt ígéret már....

Topik gazda

Portfolio
Portfolio
4 5 1

aktív fórumozók


friss hírek További hírek