A merci nem a drága reklámot adatja le,(eszköz) hanem a drága autót adatja el...ezzel a marketing módszerrel. Nyilván felmérték a célpiacot és ebben szerepel a pénzes, elit klubba tartozás fílingje, a szabadkömik már úgyis széles körben ismertek,hát meg kell lovagolni az új trendit- és az a jó reklám : ami eladja a terméket, a célközönség veszi az üzenetet. Ebben az arctalan fogyasztói világban, kell valami ami a különlegesség, az egyediség érzetét nyújtja Ezt kínálja itt a merci. Amúgy én már semmin nem csodálkozom, amióta a pénzes csókákat látok jósnőknél forogni, + ezen: link picsorogni.
De, az jól jöhet, ha az ember nyitott és felteszi a kérdést, mi van ha ők tudják jól...és én rosszul...:)))
De, az jól jöhet, ha az ember nyitott és felteszi a kérdést, mi van ha ők tudják jól...és én rosszul...:)))
10 rejtett üzenet, amit senki nem vesz észre
Ugrás a cikkheza teljes cikk: http://www.portfolio.hu/cikkek.tdp?k=2&i=200359