Amikor megszűnt a Malév, az újrainduló fapadosokkal bevallom sok helyre elmentem pár eurós jegyekkel. Akkor olvastam hogy sokan azért siratták a Malévot (ami egyébként fenntarthatatlan volt), mert elvesztek útvonalak, egyik légitársaság sem repült Budapestről sok addig elérhető Európán kívüli helyre. Nem mai cikk, de ezt találtam: https://www.economx.hu/belfold/tobb-tucat-egykori-malev-utvonal-kihasznalatlan.562594.html Szóval Európán belül elég egy légitársaságnak a repülőtérrel megállapodni, Európán kívül a két ország hatóságaival is kell; de megszerezhetőek a repülési jogok.
A desztinációk a repülőterekhez kötődnek, nem inkább a légitársaságokhoz? Nem arra gondolsz hogy a Malév megszűnésekor veszett el néhány útvonal? (Bár amit érdemes volt megtartani, az átkerült a Wizz-hez.)
Szerintem nyugodtan meghozhatnak bármilyen törvényt, senkit nem fog érdekelni semmi, hosszú évekig; legfeljebb itt meg hasonló helyeken megy majd róla a bosszankodás, de ennyi.
Most lehet hülyeséget kérdezek, de ez nem visszaesés? 605, decemberben meg 655 volt.https://24.hu/belfold/2024/02/22/atlagkereset-mediankereset-realkereset-ksh-december/
Itt most nem gondolom hogy a résztvevők annyira nélkülöznének. Inkább maga a jelenség borzasztó, ezek feltehetőleg nagyrészt budapesti fiatalok, pár ezer forintért.
Jaksity György és Zsiday Viktor beszélgetnek a magyar gazdaságról és a világpolitikáról (youtube.com)
Az utolsó 20 percben van szó a 110%-os francia államadósságról. Meg a forintról és a magyar gazdaságról.