Topiknyitó: HoStrucc 2019. 04. 26. 12:01

Set Szekta és trú ÚRRRRAKKKK fenklubja  

Szekta hívő topik. Trollok egyéni moderacio alapján felszólítás és indoklás nélkül repülnek :)
Rendezés:
Hozzászólások oldalanként:
Nemtomicsináljak 2020. 08. 20. 23:47
Előzmény: #17499  balentum
#17500
Na bazdki, mai pókerpartin többet nyertem mint egész évi nyomorult magyar tőzsdén 😄
Ez már legalább zsebben. Na nem mintha egetrengető összeg lenne.
De ebben a helyzetben ennek is örülök.
balentum 2020. 08. 20. 19:25
Előzmény: #17497  kupec
#17499
 "még a Triman rv-eket sem sikerült tőzsdére hozni" - ezt már annyiszor hallottam, de esküszöm nem értem miről van szó.
Ha nem gond elmagyaráznád a gyengébbek kedvéért.
Köszi.
DonFisher1 2020. 08. 20. 18:06
Előzmény: #17496  hexal
#17498
Vigyázzatok! Ki ne derüljön, hogy ismeritek a mestertervet 😆😆😆
kupec 2020. 08. 20. 16:30
Előzmény: #17493  balentum
#17497
Gondolom az veszi meg, aki szintén bízik a le majd fel jóslatban. 
Vagy aki hosszútávú befektető - emlékszel, én is így gondolkodtam még a rv felől a tavaly decemberi munkareggelin. Csak hát azóta eltelt 8-9 hónap anélkül, hogy bármi történt volna - még a Triman rv-eket sem sikerült tőzsdére hozni, más cégeknél hasonló művelethez max. 1-2 hét szükséges. Vagyis itt valószínűleg az akarat hiányzik, ami elgondolkodtatott a befektetés időtállóságát illetően. 
hexal
hexal 2020. 08. 20. 15:47
Előzmény: #17493  balentum
#17496
igen én is azt halottam
balentum 2020. 08. 20. 15:45
Előzmény: #17494  kupec
#17495
Hosszútávú, szakmai befektető vagyok, speka kizárva.:))
kupec 2020. 08. 20. 14:58
Előzmény: #17493  balentum
#17494
Ezt akármelyik rv-re elmondhatjuk manapság :-) .
Apropó: te érintve vagy SET-ben, azaz belevettél mostanában, vagy régebbről tartod még?
balentum 2020. 08. 20. 14:36
Előzmény: #17492  kupec
#17493
Én azt hallottam valahol, hogy most még lefelé lesz aztán utána idul a rakéta felfelé. Egy biztos: mindig megveszi az eladottakat valaki.:)))
kupec 2020. 08. 20. 14:19
Előzmény: #17491  balentum
#17492
VIP kiszálló alatt egy jó árat értek, és természetesen magamra nézve, hiszen ezek relatív dolgok.
Amúgy valószínűleg a sobadi 'lock-up' leteltét követően lesz egy felrántás, hogy sobadi is tudjon menekülni; nyilván úgy gondolja a menedzsment, hogy addigra stabilizálódik a cég helyzete, pl. épp az új üzletág következtében, és sobadi sem akar majd kiszállni. 
balentum 2020. 08. 20. 13:56
Előzmény: #17490  kupec
#17491
Mi az a VIP kiszálló és kire vonatkozik?
kupec 2020. 08. 20. 13:39
Előzmény: #17489  balentum
#17490
Szerinted miért várom a VIP kiszállót annyira?  ;-)
balentum 2020. 08. 20. 11:45
Előzmény: #17488  kupec
#17489
Persze, persze, de egy jó szakmai teljesítmény magával ránthatja az árfolyamot is.
Aki ebben nem bízik az adja el a papírt.
kupec 2020. 08. 20. 11:35
Előzmény: #17487  balentum
#17488
Szakmai szempontból teljesen igazad van, mint írtam. Csak éppen bennünket, kisbüfiket, a rv-ár érdekel, a szakmai érvek kevésbé. ;-) 
balentum 2020. 08. 20. 11:00
Előzmény: #17486  kupec
#17487
Az, hogy a BUBE alvállalkozói listán nem szerepelnek az semmit nem jelent, mert lehetnek ők egy lépcsővel lejjebb hiszen az egész építőipar így működik az ilyen nagy projekteknél meg pláne.
(Ugye senki (csak OV ) nem gondolja, hogy ML és családja cégei mindenhez értenek)
Nem láthatunk bele és ily módon nem i s kell bele látnunk.
Történt valami, ami szakmailag jó, akkor ennek örülni kell a többit majd meglátjuk.
Az, hogy a papírral mit spekáznak egyesek az egy külön történet szerintem.
kupec 2020. 08. 20. 10:45
Előzmény: #17485  balentum
#17486
Szakmai szempontokat figyelembe véve teljesen igazad van. Kérdés az, hogy milyen jövőbeli vasúti fejlesztéseknél (vagy máshol is?) szeretnék majd a saját daruzási kapacitást felhasználni. Donquatto szerint ugyanis a BuBe alvállalkozói listáján nem szerepel a cég - ennek nem néztem utána, és azt sem tudom, hogy ettől lehetnek-e még alvállalkozók. 
.
Ugyanakkor azt gondolom, hogy a megalapozott döntést meg kellene előznie egy üzleti tervnek és egy üzleti modellnek (valószínűleg készítettek ilyet, néhány szóban ezt akár felénk is ismertethették volna), illetve azt is célszerű lenne talán körvonalazni, hogyan képzelik el a szükséges kapacitás megszerzését (az új cég ugye már megalapításra került, jó lenne ismertetést kapni annak feltöltésével kapcsolatosan is). 
balentum 2020. 08. 20. 10:22
Előzmény: #17483  kupec
#17485
Nem tudhatjuk, hogy az új cég hogyan jött létre.
Amennyiben felvásárolja a kisebb konkurens hasonló profilú cégeket (ebben ügyes a SET), akkor ez még jól is sülhet el, hiszen a jövőben szükség lesz ezekre a gépekre és amit írnak az tényleg valós: nem lesznek kiszolgáltatva alvállalkozónak hanem ők maguk látják el a feladatokat a saját ütemezésük szerint.
Ez nem tudom mit fog hozni a részvényárfolyamba, de a termelést szem előtt tartva ez pozitív gondolat és ésszerű lépés.
szieszta 2020. 08. 20. 10:02
Előzmény: #17470  jofej
#17484
Ezek alapján nem azért akarnak a tőzsdére menni, hogy új lehetőségek nyíljanak a cég előtt, hanem az árfolyam mozgásokat akarják meglovagolni, az őrült folyamatokban. :-)
kupec 2020. 08. 20. 09:54
Előzmény: #17481  hexal
#17483
Bármilyen jól átgondolt, új üzletág megnyitása ugyanezt eredményezheti/eredményezhetné. A gond az, hogy a korábbi többi projekt is így indult, majd lényegében mind kifulladt. 
kupec 2020. 08. 20. 09:52
Előzmény: #17479  Donqatto
#17482
Mi másra gondolhatnának? Per pillanat ez lesz az egyik legnagyobb vasútfejlesztési projekt idehaza, bár biztosan vannak/lesznek kisebb, helyi fejlesztések is.
hexal
hexal 2020. 08. 20. 09:22
Előzmény: #17480  hexal
#17481
ez a lényeg,idö kérdése ,és jönnek limites napok,limit nélkül

Topik gazda

HoStrucc
HoStrucc
2 5 4

aktív fórumozók


friss hírek További hírek

  • BÉT
  • Indexek
  • Deviza
  • Befalap
      • Forgalom
      • Nyertesek
      • Vesztesek