A jelentősebb győri beruházások alatt én sem csak a szivattyú cserét vagy telepítését érteném. További fogyasztók csatlakozására gondolok,plusz vezeték építése is szükséges lehet.
Ha a hitelkiváltás ebben a formában megvalósul, és tényleg fedezetet nyújt a beruházásokra is, akkor annyi szabad cash marad, hogy nem lesz más választásuk, osztalékot kell fizetni.
A kamat megtakarításon túl, kialakították a természetes fedezeti pozit is, vagyis az Audis euro bevétel fedezi az euros kamatot és törlesztőrészletet.
Még egy fontos pont:
"Az új finanszírozás összege megközelítőleg 7 milliárd forint, amely a meglévő hiteleken túl tartalmazza azt is, hogy idén a jelentősebb győri beruházások, többségében banki finanszírozásból valósuljanak meg."
Vagyis a jelentősebb még hátralévő győri beruházásra is kaptak hitelt, vagyis az erős pénzügyi pozíció megmarad (kb. 2 mrd cashen üldögélnek),így valószínűleg lesz osztalék a következő évben.
szvsz feleslegesek az új "vevők", ha ilyen magasak a költségek, magyarul hiába a nagyobb árbevétel, a nyerő marad ugyanannyi, erre a tőzsdei ár nem fog "felmenni"...
egyből rally lenne viszont egy átvevői ár emelésre, vagy a METÁR rendszer bevezetésére (na ilyen nem lesz)..
itt még nagyobb speka meghúzások sincsenek, pedig itt aztán lehetne mire "sztorizni"..
PANNERGY