A teljes magyar gyorsforgalmi úthálózat 35 évre szóló üzemeltetésére és fejlesztésére írtak ki még tavaly júniusban koncessziós közbeszerzést. A kormány szerint a megalapozó számítások igazolnák azt, hogy ez az adófizetők számára is megéri, ezeket a számításokat azonban nem akarták nyilvánosságra hozni. A mostani bírósági döntés értelmében azonban nem titkolhatja a Nemzeti Koncessziós Iroda (NKI), milyen számítások alapján jutottak erre, vagyis az adatokat nyilvánosságra kell hozni - írja a Szabad Európa.
A cég meg végignézte ugye,nem tudott mit lépni rá????? 800----145 igen azok tényleg kisbüfik lehettek,-C t longok és RC ,ML és társai ,-rájuk gondolsz ,-nekik remegett a kezük ugye???Az aztán nagyon életszerű
Soros apó pénzéből shortolták a ballib,zöld,sárga,szivárvány stb.balfaxok.Békemenetet látva elzárta a pénzcsapot tőlük, ugyan úgy mint anno Simicska Lala a moslék koaliciótól.
az átsúlyozás miatt lehet forgalom növekedés...de nincs az az Isten, hogy elhiggyem: 50% a közkéz hányad..de mégcsak 40 sincs....szerintem max.10% lehet....de ez esetben az összes "optimizmusom" belegondoltam...... ( de másképp értelmezem a dolgot: szabad közkézhányad = azzal amit a "vezetőség" szeretne látni...no ez esetben viszont inkább tenném a "szabad közkézhányadot" 90%-ra....)
Tényleg holnap 18.-a,akkor van az a szám,hogy Kétszázhúsz felett észre sem veszed, és elhagyod a valóságot, Kétszázhúsz felett átértékeled magadban a világot. Kétszázhúsz felett senki nincs veled, közelbe kerül a távol, Kétszázhúsz felett több már nem lehet a kerékbe
Holnap záróban CECE átsúlyozás lesz. Opus súlya 0,16%-ról 0,20%-ra emelkedik, illetve "az Opus esetében a korábbi 40%-ról 50%-ra emelkedik a szabad közkézhányad".
NEW OPUS GLOBAL