Azok az elemzo hazak, akik Q2 MOL jelentes utan ujra update-eltek a target arakat, azok mind joval magasabbak projektaltak, mint elotte. Van kozottuk, ami 4000Ft fole ! Azok is mind tevedtek, es rosszul kalkulaltak? Dehogy. Ertenek hozza, jol szamitanak. De megse indul el az ar, 1 honapja sem. Az a magyarazat, van valaki, aki nagy poziciokat ad el 2400 koruli szinteken. Es ki adhat el az 5 legnagyobb tulaj kozul, akinek erdekeben all, es logikus is hogy igy tesz, ahelyett hogy venne? . Bar igazad lenne. Es vegre attornee a 244 kritikus szintet, es folotte zarna.
Igen ez a jelen állapot. Egy kormány rendelettel bármikor úgy megdrágíthatják a 3 évnél idősebb használtautó importot, hogy nem fogja megérni behozni. Kínában tucatjával vannak cégek akik elektromos autót akarnak gyártani. Pár napos hír hogy a xiaomi is elkezdi gyártani. Van olyan kínai mini autó ami átváltáson 1,5 mill Ft. A toyota hasonló nagyságú autója 4,5 mill. Ft egy Smart for two kb. 7 mill.Ft. Az EU milyen direktívákat fog kitalálni, a zöldek lobbi ereje mennyire fog erősödni annak függvényében hogy egyre jobban érzi már mindenki a klímaváltozás hatását a bőrén. Én exponenciális növekedésre számítok az elektromos autók értékesítésében, és főleg ha elérhető lesz ilyen olcsó városi kisautó itthon is. A keleti nyitás jegyében miért ne lehetne? Az igaz, hogy az egészben egy biztos pont van, az a bizonytalanság.
Az unicredit, ing, commerzbank csomagjai nem valósak. Azok tulajdonképpen a Mol részvényei csak opciós szerződésekkel a bankokban tartják. Az Otp, meg az alapkezelője meg elvi okokból nem ad el Molt szerintem. Valami külföldi befektető vagy alap lehet.
Én is értetlenül állok az érdektelenség előtt, a jó funda megfeküdte az alapok gyomrát, még mindig emésztik, kaja kóma? A bizalom az emelkedésre már lassan 0, sőt átment mínuszba, de ilyenkor szokott fordulni ezért tartom két kézzel, Rusvai is nyilatkozta vírusokról, nem tudjuk az igazságot de az idő majd eldönti akkor leülünk újra beszélgetni :)
Ehhez kapcsolódóan: 1, Szerintem a villanytöltőknél keletkező dugókig sem jutnánk el, mivel nincs az a villamos elosztóhálózat ami ekkora terhelés elviselne. Vagy az egész elosztóhálózatot cserélni kellene, vagy mindennapossá válnának a blackoutok az országban. (Persze egy blackstart is eltarthat napokig, szóval a mindennapos kifejezés ebben az aspektusban kicsit furcsa) 2, Hidrogént a földgázból is elő lehet állítani gőzreformálással, amely olcsóbb az elektrolízisnél jelenleg.
Lehet hogy nem TA vagy fundamentális, hanem politikai alapon kellene megközelíteni, de az ellen a "normálisak" élénken tiltakoznak. Talán hozzájuk kellene beírnod ezt a kérdést. Egyébként én is kíváncsian várnám a magyarázatot, kivéve ha megint Covid-parázni kezdenének...
Ha a MOL-on nem lehet pénzt keresni, akkor mással kell foglalkozni. Ez van. Szerencsére most van bőven választás! Ősszel vártam a pezsgést, de ez eddig még rosszabb, nem csemegéznek a külföldiek a magyar tőzsdén, OTP, Richter forgalom is vicc.
Nem értem én se ezt az eladási stratégiát. Lehet a broki egy távoli országból szarik az egészre és van még 100 másik megbízása. Beteszi a csomagokat reggel és naponta ránéz esetleg 2x
És minden drágul.Az olaj és üzemanyagok meg majd olcsóbbak lesznek? Nyomtatják ezerrel mindenhol fedezet nélkül a pénzt, akkor drágulnia kell a használható javaknak! Az elektromos autókba is ugyanazokat a műanyagokat építik be, mint a hagyományos autókba.A MOL meg azt fogja gyártani!
A helyzet szelsoseges, nem a velemenyem. , Ugyanis egy ideje, nagyjabol az aug. eleji 2538Ft csucs ota, amiota az Alapitvanyokba ment at a MOL reszvenypakk, es megvolt az osztalek fordulonap, Nos, nagyjobol azota nem jonnek be sem a rovidtavu TA bazisu projekciok, sem a fundasok. 1)Fundasan? Annak ellenre, hogy a MOL elkepeszto jot jelentett, es raadasul a tovabbi kilatasok meg javulnak, valakik megis, jelentos poziciokat adnak el ! T alan megbolondultak hirtelen a nagy poziciokat birtoklo Alapok kozul tobben is? Dehogy. Kell lennie logikus, ertelmes nagyarazatnak, hogy az arfolyam miert nem kepest emelkedni. Szivesen veszek egy jobb fundas magyarazatot, ha megosztod velunk. . 2)TA alapon? Van egy szabalyos, itt sokszor berajzolt napos chart, wave(2)=WXY korrekcioval. Ami teljesen szabalyos TA formacio, es vege volt juli20-an, 2270 szinten. Utana erre lehetett szamitani: , http://keptarhely.eu/view.php?file=20210903v00xu7zwo.jpeg , Es valoban, momentummal ki is tort, felfutott 2538ra. Akkor megerkezett a hir, hogy az Alapitvanyok megkaptak a pakkort, es masnap kifizettek az osztalekot. Az osztalekfizetes utani atmeneti visszaeses meeg teljesen normalis volt. DE azota a chart TA szempontbol is abnormalis. Nem lehet jol projektalni. , Osztalek utan 1 hettel meg kellett volna indulnia fel. Es mostanra ujra kitoresre kellett szamitani, 2538 fole. De nem. A piac azota, nem volt kepes nagyobb veteli erot mutatni, mint az eladasi nyomas. pedig az olaj ara most magasabb, mint juli20-an volt. De, a MOL megis, annal joval alacsonyabb arfolyamon van. Valahanyszor megindulna fel, annyiszor vissza esik. , Ha a TA nem mukodik, akkor a piacon valami mas ero kezdett mukodni, olyan, ami addig nem volt. Megjegyzem, az itteni beirasok 90% resze nagyjabol ugyanigy elkepedve all a jelenseg elott. . Adj egy jobb es masik magyarazatot, miert nem mukodik a TA mostanaban jol?
Az elektromos autók a jelenlegi olajfalhasználást 1-2%-ban befolyásolja. Ezzel szemben a népesség nő, a olaj és gáz igény szintén nő... A repülők és a hajók tehervonatok, kamionok a nagyobb felhasználók, nem pedig a személyautó. A mostani személyautók egyébként is töredékét fogyasztják a korábban gyártott autóknak.
MOLly tulajok topikja
Ha az Otisoknak is van gyűjtőtopikja, ne aprózódjanak el apró témákba a Mollysok se.