Topikgazda: 2007. 08. 17. 09:53

MOLly tulajok topikja  

Hi!



Ha az Otisoknak is van gyűjtőtopikja, ne aprózódjanak el apró témákba a Mollysok se.


Rendezés:
Hozzászólások oldalanként:
pomperj
pomperj 2021. 09. 03. 11:06
Előzmény: #290679  pomperj
#290680
jav 2444
pomperj
pomperj 2021. 09. 03. 11:05
Előzmény: #290671  idegsüveges
#290679
Azok az elemzo hazak, akik Q2 MOL jelentes utan 
ujra update-eltek a target arakat,  azok mind joval magasabbak projektaltak, mint elotte.
Van kozottuk, ami 4000Ft fole !
Azok is mind tevedtek, es rosszul kalkulaltak? Dehogy. Ertenek hozza, jol szamitanak.
De megse indul el az ar, 1 honapja sem. 
Az a magyarazat, van valaki, aki nagy poziciokat ad el 2400 koruli szinteken. 
Es ki adhat el az 5 legnagyobb tulaj kozul, akinek erdekeben all, es logikus is hogy igy tesz, ahelyett hogy venne?
.
Bar igazad lenne. Es vegre attornee a 244 kritikus szintet, es folotte zarna.
Nikklíszon
Nikklíszon 2021. 09. 03. 11:04
Előzmény: #290647  idegsüveges
#290678
Igen ez a jelen állapot. Egy kormány rendelettel bármikor úgy megdrágíthatják a 3 évnél idősebb használtautó importot, hogy nem fogja megérni behozni. Kínában tucatjával vannak cégek akik elektromos autót akarnak gyártani. Pár napos hír hogy a xiaomi is elkezdi gyártani.  Van olyan kínai mini autó ami átváltáson 1,5 mill Ft. A toyota hasonló nagyságú autója 4,5 mill. Ft egy Smart for two kb. 7 mill.Ft. Az EU milyen direktívákat fog kitalálni, a zöldek lobbi ereje mennyire fog erősödni annak függvényében hogy egyre jobban érzi  már mindenki a klímaváltozás hatását a bőrén. Én exponenciális növekedésre számítok az elektromos autók értékesítésében, és főleg ha elérhető lesz ilyen olcsó városi kisautó itthon is. A keleti nyitás jegyében miért ne lehetne? Az igaz, hogy az egészben egy biztos pont van, az a bizonytalanság.
yossarian78
yossarian78 2021. 09. 03. 11:04
Előzmény: #290676  yossarian78
#290677
Jó lenne tudni, ki ad el és még mennyi van neki. Bróker körökben biztosan tudnak valamit erről.
yossarian78
yossarian78 2021. 09. 03. 11:02
Előzmény: #290672  koati
#290676
Az unicredit, ing, commerzbank csomagjai nem valósak. Azok tulajdonképpen a Mol részvényei csak opciós szerződésekkel a bankokban tartják. Az Otp, meg az alapkezelője meg elvi okokból nem ad el Molt szerintem. Valami külföldi befektető vagy alap lehet.
olognol 2021. 09. 03. 11:00
Előzmény: #290662  pomperj
#290675
Én is értetlenül állok az érdektelenség előtt, a jó funda megfeküdte az alapok gyomrát, még mindig emésztik, kaja kóma? A  bizalom az emelkedésre már lassan 0, sőt átment mínuszba, de ilyenkor szokott fordulni ezért tartom két kézzel, Rusvai is nyilatkozta vírusokról, nem tudjuk az igazságot de az idő majd eldönti akkor leülünk újra beszélgetni :)
new1 2021. 09. 03. 10:55
Előzmény: #290666  koati
#290674
megveszik usa europa bontószökevényeit ( afrika)
Faparipa 2021. 09. 03. 10:54
Előzmény: #290657  Törölt felhasználó
#290673
Ehhez kapcsolódóan:
1, Szerintem a villanytöltőknél keletkező dugókig sem jutnánk el, mivel nincs az a villamos elosztóhálózat ami ekkora terhelés elviselne. Vagy az egész elosztóhálózatot cserélni kellene, vagy mindennapossá válnának a blackoutok az országban. (Persze egy blackstart is eltarthat napokig, szóval a mindennapos kifejezés ebben az aspektusban kicsit furcsa)
2, Hidrogént a földgázból is elő lehet állítani gőzreformálással, amely olcsóbb az elektrolízisnél jelenleg.
koati
koati 2021. 09. 03. 10:50
Előzmény: #290662  pomperj
#290672
Több bank is birtokol MOL-t. Azoknak az alapjaira gondolsz?
idegsüveges 2021. 09. 03. 10:50
Előzmény: #290662  pomperj
#290671
Lehet hogy nem TA vagy fundamentális, hanem politikai alapon kellene megközelíteni, de az ellen a "normálisak" élénken tiltakoznak. Talán hozzájuk kellene beírnod ezt a kérdést. Egyébként én is kíváncsian várnám a magyarázatot, kivéve  ha megint Covid-parázni kezdenének...
OSZLOPOS 2021. 09. 03. 10:48
#290670
Ha a MOL-on nem lehet pénzt keresni, akkor mással kell foglalkozni. Ez van. Szerencsére most van bőven választás! Ősszel vártam a pezsgést, de ez eddig még rosszabb, nem csemegéznek a külföldiek a magyar tőzsdén, OTP, Richter forgalom is vicc.
gyula1971
gyula1971 2021. 09. 03. 10:47
Előzmény: #290662  pomperj
#290669
Ma is alacsony hétvége előtti, pénteki forgalom van, talán lesz egy napi maxos záró.
Törölt felhasználó 2021. 09. 03. 10:47
Előzmény: #290656  koati
#290668
15 év a magyar autók átlagéletkora, nagy szégyen egy "világverő, dübörgő gazdaságban".
idegsüveges 2021. 09. 03. 10:46
Előzmény: #290664  yossarian78
#290667
Képzelem mi mehet "ott"! 3-600 millió Ft-os pakkok hevernek mindenfelé... :)
koati
koati 2021. 09. 03. 10:45
Előzmény: #290644  Nikklíszon
#290666
A föld lakossága növekszik.Azok a fejlődő országok, ahol most kezdenek tömegével autót venni az emberek, ott először benzines autót fognak venni.
new1 2021. 09. 03. 10:45
Előzmény: #290663  koati
#290665
exponenciálisan több auto nem készül .
yossarian78
yossarian78 2021. 09. 03. 10:40
Előzmény: #290658  idegsüveges
#290664
Nem értem én se ezt az eladási stratégiát. Lehet a broki egy távoli országból szarik az egészre és van még 100 másik megbízása. Beteszi a csomagokat reggel és naponta ránéz esetleg 2x
koati
koati 2021. 09. 03. 10:39
#290663
És minden drágul.Az olaj és üzemanyagok meg majd olcsóbbak lesznek? Nyomtatják ezerrel mindenhol fedezet nélkül a pénzt, akkor drágulnia kell a használható javaknak!
Az elektromos autókba is ugyanazokat a műanyagokat építik be, mint a hagyományos autókba.A MOL meg azt fogja gyártani!
pomperj
pomperj 2021. 09. 03. 10:38
Előzmény: #290631  olognol
#290662
A helyzet szelsoseges, nem a velemenyem.
,
Ugyanis egy ideje, nagyjabol az aug. eleji  2538Ft csucs ota, amiota az Alapitvanyokba ment at a MOL reszvenypakk, es megvolt az  osztalek fordulonap,
Nos, nagyjobol azota nem jonnek be sem a rovidtavu TA bazisu projekciok, sem a fundasok.
1)Fundasan?
Annak ellenre, hogy a MOL elkepeszto jot jelentett, es raadasul a tovabbi kilatasok  meg javulnak,  
valakik megis,  jelentos poziciokat adnak el ! 
T
alan megbolondultak hirtelen a nagy poziciokat birtoklo Alapok kozul tobben is?
Dehogy. Kell lennie logikus, ertelmes nagyarazatnak,  hogy  az arfolyam miert nem kepest emelkedni.
Szivesen veszek egy jobb fundas magyarazatot, ha megosztod velunk.
.
2)TA alapon? Van egy szabalyos, itt sokszor berajzolt napos chart, wave(2)=WXY korrekcioval.
Ami teljesen szabalyos TA formacio, es vege volt juli20-an, 2270 szinten. 
Utana erre lehetett szamitani:
,
http://keptarhely.eu/view.php?file=20210903v00xu7zwo.jpeg
,
Es valoban,  momentummal  ki is tort, felfutott 2538ra.
Akkor megerkezett a hir, hogy az Alapitvanyok megkaptak a pakkort, es masnap kifizettek az osztalekot.
Az osztalekfizetes utani atmeneti visszaeses meeg teljesen normalis volt.
DE azota a chart TA szempontbol is abnormalis. Nem lehet jol projektalni.
,
Osztalek utan 1 hettel meg kellett volna indulnia fel. 
Es mostanra ujra kitoresre kellett szamitani, 2538 fole.
De nem. 
A piac azota,  nem volt kepes nagyobb veteli erot mutatni, mint az eladasi nyomas.
pedig az olaj ara most magasabb, mint juli20-an volt.
De, a  MOL megis, annal joval  alacsonyabb arfolyamon van.
Valahanyszor megindulna fel, annyiszor vissza esik.
,
Ha a TA nem mukodik, akkor a piacon valami mas ero kezdett mukodni, olyan, ami addig nem volt.
Megjegyzem, az itteni beirasok 90% resze nagyjabol ugyanigy elkepedve all a jelenseg elott.
.
Adj egy jobb es masik magyarazatot, miert nem mukodik a TA mostanaban jol?
Fabrizio66
Fabrizio66 2021. 09. 03. 10:37
#290661
Az elektromos autók a jelenlegi olajfalhasználást 1-2%-ban befolyásolja. Ezzel szemben a népesség nő, a olaj és gáz igény szintén nő... A repülők és a hajók tehervonatok, kamionok a nagyobb felhasználók, nem pedig a személyautó. A mostani személyautók egyébként is töredékét fogyasztják a korábban gyártott autóknak.

friss hírek További hírek