igazából nem gondollak amatőrnek, jó helyen veszegetsz otp-t és jó helyen adogatod, amíg opusban voltál, jól csináltad, néha korábban adtad, mint kellett volna, de alapvetően jól kezelted , 4ig-t is nagyon jól csináltad
Néha amúgy is van olyan érzésem, hogy nem tudom, mit csinálok, hát ezt még megspékelve tőkeáttétellel, az igazi hülyeség lenne. Amatőr vagyok, örülök, ha szerencsém van, beérem ennyivel.
stayerke, nagylánykának gratula ! elkapott a vírus engem is, szerintem csokoládévírus, mert jókat eszegetek a kicsivel jégcsokit :) ma csak astra sikerült, láttam, leadták 250-ig, utána beálltam 252-re venni, de csak 125 darabot kaptam, az kiment 280-on , iciripiciri nyereség, de ez van, ennyi sikerült ma :)
Szia! A focista fiam csak egy fesztiválon volt, nem eredményre játszották, inkább csak kikapcsolódás jellegű volt. A lányomnak bajnoki forduló volt, két meccs, egy nagy zakó, meg egy szoros győzelem, ő volt a csapat legeredményesebb játékosa. Jövő hét a tőzsdén? OTP és opus vételi pontok vadászata esetleg.
stayerke, mik a gyerkőceredmények a hétvégéről? ma olyan vacak idő volt, hogy 2 napi kaját lefőztem lesütöttem előre, illetve előkészítettem halat, húst a friss sütésekhez , pácolás, stb. csináltam uborkasalátát, paprikasalátát , paradicsomsalátát, és reszeltem sok sajtot, megpucoltam két fej fokhagymát, aztán kierkegaardot olvastam , gondolkodtam a jövő heti akciókról itt a tőzsdén, de ez utóbbi kár volt, két napig nem lehet előre látni ...
na még egy kis vicces történet, hogy kezdtem a külföldiek magyartanítását felvettek külsősként az ELTE központi magyar nyelvi lektorátusába, hogy tanítsak majdnem privátban ---- azaz egyedileg --- diákokat kaptam egy baszk férfit nem volt hajlandó magyarul tanulni, csak nekem udvarolni nem tudtam mit tenni , elmondtam a vezető tanáromnak, nem bírok ezzel a baszkkal:) kaptam helyette egy japán zeneakadémiás nőt, Maszako-t na, ezzel kezdődött az igazi tanítási pályafutásom majdnem feladtam a baszk miatt :)